Vakantie en uitjes

Monique D*
08-08-2011 om 13:35
Wij zoeken een leuke vakantiebestemming
Wij zoeken een leuke vakantiebestemming die niet al te duur is. Mijn budget is rond de 200 euro.
Wij denken aan: een hotelletje voor een of twee nachten in een leuke stad met een gezellig winkelcentrum, bioscoop, etc. Of wij zijn op zoek naar een hotel waar je voor all-in alles kan doen.
Wij zijn inmiddels in verschillende steden geweest: bijvoorbeeld: de vier grote steden van de Randstad, Maastricht, Roermond, Venlo, Nijmegen, Groningen en Arnhem, Breda en Tilburg. Ook in Belgie Gent en Antwerpen hebben we vorig jaar bezocht.
Wij dachten aan 2 nachten in Preston Palace in Almelo, maar dat kost ongeveer 600 euro. Eén nacht kost ongeveer 380 euro en dat gaat net boven mijn budget.
Wij vormen een eenoudergezin met twee kinderen van 14 en 16 jaar en wonen in Amsterdam.
Wie o wie kan ons blij maken, zodat wij ons weer lekker kunnen ontspannen?
Wij zijn van plan om dit te doen in deze twee weken (8 en 15 augustus).
Mijn vriendin had ook een idee om een dag met de auto erop uit te trekken, maar wij weten nog niet waar heen.
Wie o wie kan ons blij maken?

purk
08-08-2011 om 13:55
als je op die site kijkt, zie je voor komend weekend nog best aanbiedingen binnen jouw budget op vakantieparken met zwembad. Onderkomen is dan een stacaravan of een ingerichte tent en soms een bungalow.
groetjes van Purk

Monique D*
08-08-2011 om 18:22
Geen campings, etc.
Wij houden niet van campings of stacaravans.
Ik heb zelf aan bed & breakfast of Stay Okay gedacht. Vakantieparken zijn ook leuk, maar dat komt boven mijn budget. Of een hotel zoals Preston Palace met alles inclusief voor dezelfde prijs.
Dat van Pelle is een goede tip.
Ik had ook even aan Brugge gedacht. Hoe is Brugge voor tieners van 14 en 16 jaar?

purk
08-08-2011 om 20:01
Zwemparadijs
een zwemparadijs op de camping of het park, dat leek mij leuk eigenlijk voor de tieners.
Brugge is verder wel een leuke stad, maar geen idee of jouw tieners dat ook leuk vinden.
Persoonlijk vind ik met het budget dat je hebt, het zonde om het uit te geven aan een stedentrip. Verhoudingsgewijs zijn stedentrips vaak best duur namelijk.
Succes met de speurtocht.
groetjes van Purk

Henriette123
08-08-2011 om 20:35
Den bosch
Wij zijn net een weekendje naar van der Valk in Vught geweest, dat ligt op de grens met Den Bosch Ik zag nu staan bijv vanaf maandag 12 augustus 99 euro voor 2 nachten en 129 euro voor 3 nachten., ik weet alleen niet wat een extra bed op de kamer kost.
Behalve een lekker ontbijt en een prima kamer met een soort balkon, is er in het hotel niet echt veel te beleven, maar in Den Bosch is genoeg te doen. Ook zit je vlak bij een groot recreatie gebied. Als je naar een hotel wilt, kan ik je zo wie zo weekendjeweg. nl aanraden. Wij kijken bij de goedkope aanbiedingen en kiezen dan wat wij leuk vinden.

An
09-08-2011 om 10:36
Sanadome
Wij zijn een keer belachelijk goedkoop naar het sanadome in nijmegen geweest. Overnachting, entree, luxe ontbijt. Het zat er allemaal bij. Misschien is er nu ook wel zoiets. Alles met badkleding, volgens mij ook lekker ontspannen voor je kinders.
Succes! Angelique

Yura
09-08-2011 om 13:55
Actie van de dag
eet niet hoe ik eraan kom, maar ik krijg opeens mail van actievandedag.nl. Best leuke aanbiedingen tussen.

Sawo
10-08-2011 om 11:57
Brussel
Hoi Monique
Mijn kind werd wel blij van Brussel.
Wij verbleven in een appartement buiten Brussel http://www.kruidenboerderij.be/overnachting.htm. Maar er zijn ook B&B waar je goedkoop kan overnachten of via hotelsites.
Saar

Monique D*
10-08-2011 om 16:04
Reactie
Hoi Sawo,
Die kruidenboerderij lijkt mij wel leuk. Maar welke plaatsen zijn ook leuk om te bezoeken, behalve Brussel?
De link van Pelle over vakantieveilingen trekt ons ook aan, maar het is helaas vaak voor 2 personen.. en wij zijn met zijn drieëen.
De bungalowparken zijn òf niet meer te krijgen voor de volgende week òf slecht beoordeeld via Zoover.
Ik zal eens verder zoeken via Bed&Breakfasts. Daar hebben wij goede ervaringen. Maar alles wat ik kan vinden is al bezet.
Jammer dat ik verder niets kan vinden voor all-inn voor tussen 200 of 300 euro (goede aanbiedingen of last minutes).

Monique D*
12-08-2011 om 12:36
Wij hebben al een keuze gemaakt
Het gaat een B&B in Brugge worden. De volgende dag willen wij naar de Belgische kust rijden.
Hopelijk wordt het geen regenachtig Brugge.
Bedankt voor de reacties!

Monique D*
12-08-2011 om 13:14
Prijs b&b brugge
De prijs is 80 euro voor een driepersoonskamer. Het uitje zelf kunnen wij zo duur maken als dat wij zelf willen.