Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Hanneke

Hanneke

04-06-2010 om 20:05

Wil alleen naar parijs, zonder gezin, doen of niet?

Hoi,
Heb nog twijfels maar ergens wil ik al tijden weer eens naar Parijs. Ben 2 jaar terug met het gezin gegaan, was heerlijk, leuke stad zeg!
Nu voel ik me al tijden niet zo happy, ben wat depressief, zit niet lekker in mijn vel, kortom, blehhh gevoel! Ik zit wel in therapie, en weet wat de oorzaak is en daar is 123 niet zoveel aan te doen, op korte termijn dan. Ook is mijn relatie niet erg leuk meer momenteel, irriteren ons vaak aan elkaar.
Ik heb 2 meiden, van 10-13 jaar, en die vinden het wel oke als mama een weekendje weg gaat, heb ik wel meer gedaan, alleen de laatste 2 jaar niet meer.Man vind het niet echt nodig omdat we al in de zomer op vakantie gaan.( Maar ik betaal het zelf, haha).
Ik heb geen vriendin die mee kan gaan, de leukste 2 vriendinnen zijn gescheiden en ze hebben allemaal jonge kinderen thuis dus kunnen niet weg. Vind het ook wel prima om alleen te gaan, lekker slenteren door parijs en mijn eigen dingen doen! Maar ik twijfel nog een beetje. Omdat man het onzin vindt. En omdat ik een beetje depri ben, vind ik het toch eng om de knoop door te hakken en te gaan. Maar het lijkt me ook erg leuk, als ik er eenmaal ben!
Wat zal ik doen, gaan of niet gaan??
groeten van Hanneke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

04-06-2010 om 20:41

Je hebt er zin in, het is goed er even alleen uit te zijn, dus gewoon doen!!

Francoise

Francoise

04-06-2010 om 23:27

Ja!

Ik kan ook erg opknappen van zo'n trip. Of een dag in Nederland wandelen in mijn eentje. Doen!

Doen!

Even tot jezelf komen en lekker doen waar je zelf zin in hebt, zonder je gezin. En dat in Parijs.

Zeker doen, even in je uppie kan heel prettig zijn en uberhaupt even een andere omgeving kan een flinke oppepper geven.

Veel plezier!

Hanneke

Hanneke

13-06-2010 om 22:57

Ik ga!

Dank voor jullie positieve reacties allemaal.
Ik heb nu geboekt en ga binnenkort 3 daagjes helemaal alleen en heb er zin in!

groeten,
Hanneke

Enjoy!

Goed Hanneke!
Geniet ervan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.