Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Ellen

Ellen

27-03-2010 om 18:39

Wil davey crockett boeken maar lees tegenstrijdige berichten

Wij willen in juni 3 dagen naar Eurodisney. We hebben de Davey Crockett Ranch op het oog maar daar lees ik zo'n tegenstrijdige berichten over. Volgens de één ver van het park af. Volgens de ander "lekker dichtbij".
De één vindt het mooie schone bungalows, bij de ander stond de schimmel op de douchekop.

Kortom: nu weet ik nog niets. Daarom zou ik graag ervaringen willen lezen van jullie.
En evt. tips voor (betaalbare) alternatieven zijn ook welkom!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

27-03-2010 om 20:45

Alternatief

Wij huurden een bungalowtent op camping Le Chene Gris, een kwartiertje met de auto van Disney vandaan.

Bennikki

Bennikki

27-03-2010 om 23:41

Geweldig!

Heb nu 3 keer in stacaravan Davey Crockett gelogeerd en vond het alle 3 de keren super- veel groen en ruimte, 2 slaapkamers(!!!), woonkamer, schoon, bergruimte, picknicktafel, kinderboerderij, prima ontbijt, ijskast, keuken, bbq, zwembad, 10 minuten met de auto naar het park, privacy.. Dus..
Groetjes, Bennikki

Janeway

Janeway

27-03-2010 om 23:47

Januari

We zijn in januari geweest, en net wat jij zegt was ik best wel onzeker over Davy crocket, Je leest op zoover veel tegenstrijdige berichten..
Bij het inchecken vroeg ik ook wat voor een huisje we zouden krijgen om dan bij evt negatief bericht te vragen om een ander.. Nou we hadden dus een gloednieuw huisje. Het rook van binnen nog nieuw, niks schimmels in de badkamer. Gewoon alles nieuw. De service is ook goed, we vonden dat we te weinig handdoeken hadden en we kregen er meer, het slot liep niet lekker en er kwam gelijk iemand van de technische dienst. Het ontbijt moet je dan zelf halen maar is goed. De afstand naar het park is 10 min met de auto, als je de goede afslag neemt op de rotonde anders rij je nog een rondje (tja dat was onze extra eigen atractie 2 dagen lang hahaha) Je moet een stukje rijden maar dat is echt een klein stukje. Naar het zwembad zijn we niet geweest. Maar dat zag er wel leuk uit..

Ik denk

ik denk dat het net is bij centerparcs: je hebt nieuwe huisjes en oudere huisjes, en je moet het een beetje treffen. Als je geluk hebt kom je in een spiksplinternieuw net verbouwd huisje, en als je pech hebt zit je in een heel oud huisje wat op de nominatie voor vervanging staat. Bij het laatste kun je problemen verwachten...

Groetjes
Gruffalo

Brianna F

Brianna F

28-03-2010 om 11:16

3 keer

op de ranch gezeten ( met drie kinderen wel zo gemakkelijk) en drie keer prima bevallen. 10 minuten met de auto naar het Disney park, eigen parkeerplaats voor de ranchgasten.
Ontbijt moet je afhalen, maar uitgiftepunt zit vlakbij.
Mooie huisjes, geen gekke dingen tegen gekomen of je moet de keukeninventaris en dan met name de pannetjes tellen. Hoe verzinnen ze het: 2 kleine pannetjes voor 5 personen.

choco la

choco la

28-03-2010 om 12:37

Wij ook

Wij waren er vorig jaar in de meivakantie. Inderdaad maar klein stukje rijden vanaf Disney zelf. Wij vonden het heerlijk om wat meer rust te hebben in Davey Crockett en de gekte een beetje van ons af te laten glijden. Maar ook niet helemaal, want Davey blijft natuurlijk wel Disney invloeden hebben. Ontbijt kun je afhalen. Best aardig geregeld. Heerlijk zwembad op het park, geinig winkeltje. Maar vooral rustig en ruim. Je kan er eten middels een buffet. Vinden onze kinderen erg leuk altijd. De huisjes stellen niet al t eveel voor, maar bij ons was het goed te doen. Geen schimmel gezien. Ouderslaapkamer niks mis mee. Kinderkamer wat klein, maar ook verder goed. Alleen de bedbank in huiskamer sliep niet geweldig. Keukentje stelde niks voor. Weinig inventaris. Maar wij waren er eigenlijk alleen tijdens het ontbijt. In de buurt zit een fantastisch groot winkelcentrum, dus daar zijn we ons ook nog even te buiten gegaan bij de Gap store, Zara kids enzo. Daar zit ook een mega supermarkt en kochten we ook gewoon van alles. Op de benedenverdieping zitten allemaal restaurantjes, dus daar hebben we ook een keer gegeten. Veel plezier!

Auto

Crocket kan dus alleen als je een eigen auto hebt?

Brianna F

Brianna F

29-03-2010 om 11:48

Dirksmama

Ja, want er rijden geen bussen tussen de ranch en het park.

Flora B

Flora B

29-03-2010 om 22:22

Oude caravan

Wij hadden een oude caravan, maar het was prima. Ik ging ook echt met vrees en beven er naar toe, maar het was niet nodig. Door de berichten op zoover waren mijn verwachtingen laag, daardoor viel het ook niet zo tegen. Eerlijk gezegd als ik geen achtergrondinfo had gehad en vooraf geen foto's had gezien, zou ik wel teleurgesteld zijn geweest. Van Disney verwacht je alle glitter en glamour en dat was het niet. De ligging geweldig, prachtig in de natuurlijk, heerlijk wat een rust, wij gingen zelfs om 15-16.00 nog even terug, dan kon de kleinste nog een uurtje slapen en zo konden we het volhouden tot 21.00. Uitslapen is er niet bij, het ontbijt was er om 7.45 en om 8.00 wilden we al in het park lopen omdat het park dan alleen voor de hotelgasten is geopend... Ik zou zo weer gaan, maar het is mij te duur.

Hillary

Hillary

30-03-2010 om 13:37

Soort caravan

Wij zijn er in 1997, 1998, 2001 en 2008 geweest. De eerste drie keer was het ons uitstekend bevallen. De laatste keer was de caravan toch wel een vervanging toe. Bekenden van ons waren er de laatste keer toevallig ook en we zijn toen even bij hun binnen geweest. Zij hadden wel een wat nieuwere caravan. Wij hadden het type met 1 slaapkamer en zij het type met 2. Zou dus het type met 2 slaapkamers nemen. Maar goed inmiddels is dit al weer 2 jaar geleden dus misschien wat verouderde info.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.