Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

wemaja

wemaja

07-12-2008 om 19:26

Wintersport

Volgend jaar met de voorjaarsvakantie gaan we met de kids (6, 4 en 2 jaar) voor het eerst op wintersport.

Nou weet ik dat we een skipak en snowboots nodig hebben, maar wat draag je hier onder en wat heb je misschien nog meer nodig.

Ik hoor graag wat ik nog zou moeten aanschaffen.

Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

07-12-2008 om 21:48

Komtie

Voor de kinderen zeker thermokleding, als het niet heel erg koud is volstaat een lekkere pyamabroek ook, met een pulli onder het skipak.
Verder natuurlijk waterdichte skihandschoenen, ski(knie)kousen, een lekkere muts en evt. een sjaal.
Veel plezier alvast!
Minet

sw4

sw4

08-12-2008 om 13:24

Wemaja (ot)

mocht je nog ski-kleding voor de jongste willen hebben, ik heb nog 2 skibroeken (zwart) en een jas (rood, wit en zwart) in de aanbieding. Kan voor zowel jongens als meisjes!

Iris

Iris

08-12-2008 om 22:00

Veel handschoenen

Neem vooral reservehandschoenen mee, ook voor de kids. mijn ervaring is dat als handschoenen goed nat worden ze het echt heel koud gaan krijgen. En thermo ondergoed, ook voor de kidneren. Kinderen koelen sneller af dan volwassenen, dus goed inpakken.

Chantelle

Chantelle

09-12-2008 om 10:12

Maxicosi mag gewoon mee...

Maxicosi kan gewoon mee in passagiersgedeelte. Vaak wordt het gebruikt om je kind in te laten zitten tijdens de reis. Het kan sowieso mee als laatste bagage. Je kunt dan tot de deur van het vliegtuig lopen met Maxicosi en dan geef je de Maxicosi aan de stewardess die dan zorgt dat de Maxicosi mee komt. Voor de zekerheid zou ik altijd eventjes bellen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.