Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Marie

Marie

23-02-2010 om 08:37

Wintersport in tsjechie

Wij willen met ons gezin (vader, moeder, zoon 11 en dochter 9) eens naar Tsjechie voor de wintersport. Wie heeft tips? Het skigebied hoeft niet heel groot te zijn maar wel 1 of 2 zwarte pistes. Geen voorkeur voor appartement of hotel.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaja2010

kaja2010

24-02-2010 om 14:58

Reuzenvakantiehuis

kijk even op www.reuzenvakantiehuis.nl

Heerlijk huis van privéverhuurder.
Aller erop en eraan.... in een klein maar leuk skigebied. (naar wat ik erover heb gehoord)
Ik ben er zelf nl. alleen in de zomer geweest.

Marie L

Marie L

24-02-2010 om 21:51

Kaja

Thx, ga in elk geval wat meer over het gebied waar dit ligt, uitzoeken.

Rieke

Rieke

25-02-2010 om 14:04

Marie

Nog even geduld, mijn vriendin komt dit weekend terug van wintersport uit Tsjechie. Dan zal ik je haar ervaring vertellen.

Marie L

Marie L

25-02-2010 om 20:50

Rieke

Ik ben benieuwd! Een klasgenootje van een van de kinderen is er nu ook naar toe dus hoop van haar ouders e.e.a. te horen.

joer

joer

26-02-2010 om 12:05

Prima ervaringen

Wij zijn 3 jaar achtereen naar Tsjechie geweest in de plaats Splynderiv Mlyn (misschien niet helemaal goed geschreven). Dit is ook het grootste skigebied van Tsjechie.

Alle jaren prima vakanties gehad. Er zijn ongeveer 4 skipistes met alle kleuren.

Wij hebben geboekt bij www.tsjechiereizen.nl Als ik jou was zou ik de folder aanvragen. Hierin staat ook veel informatie over de skigebieden.

Kijk ook eens in het archief. Skivakanties in Tsjechie is al vaak aan de orde geweest.

Groeten JOER.

Rieke

Rieke

05-03-2010 om 16:13

Spindleruv mlyn

Ja, deze plaats hebben mijn vrienden ook bezocht. Hotel aan de piste zo'n beetje. Heel betaalbaar. Alle pistes vertegenwoordigd. En er is kinderopvang. Klinkt ontzettend ideaal. Nederlands sprekende skileraar; leuk voor de kinderen.
Ik denk dat wij het volgend jaar ook als bestemming kiezen. Volgens mij moet je vroeg boeken, het hotel van onze vrienden ( gezellig familie hotel ) zat helemaal vol in de voorjaars vakantie.

Marie E

Marie E

06-03-2010 om 16:05

Positieve reacties gehoord!

dus we gaan kijken of we naar Spindleruv Mlyn gaan. Misschien wel met de schoonfamilie, kijken of we een groot appartement kunnen vinden (8p - tips welkom!).

Dus bedankt voor jullie bijdragen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.