Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-10-2011 om 21:27
Erg leuk, ik ga een weekje met mijn moeder op vakantie. Zij wil graag naar Zeeland, zijn we allebei nog nooit geweest. Maar, wáár in Zeeland moeten we iets zoeken? En hebben jullie nog leuke adresjes? Bedankt alvast,
Ans
06-10-2011 om 14:51
Ans
Wegens een vakantiehuisje in Ouddorp (nog nét Z-Holland) kom ik redelijk vaak in Zeeland. Ik vind Middelburg een heerlijke stad (winkelen en eten en zelfs ter bezichtiging is M'burg leuk).
Zierikzee is ook leuk, maar kleiner. Ik weet niet of je echt aan de kust wil zitten, maar het stikt er van de bungalowparken en hotels, dus je kunt echt los gaan met zoeken hoor
10-10-2011 om 08:04
Domburg ,zoutelande
domburg en zoutelande zijn bij ons favoriet,vooral Domburg is een heel gezellig plaatsje.
ik moet eerijk bekennen dat ik er alleen in de zomer bekend ben,dus hoe het er in de herfst is weet ik niet.
Maar Middelburg en Vlissingen kun je van daar uit ook bezoeken.
17-10-2011 om 22:49
Nouuu
Helemaal definitief nog niet, in de zin van knoop doorgehakt. Twijfel ook een beetje tussen vakantiehuis of pension/hotel. Richt me nu vooral even op Domburg en omgeving!
groeten,
Ans