Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Zeeland

Wij wilden dit jaar naar het buitenland, maar gezien een aantal onverwachte kosten wordt het denk ik toch een weekje Nederland. Weet iemand een leuke, betaalbare camping met zwembad in Zeeland?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

17-02-2012 om 14:54

Camping de pekelinge

is leuk en betaalbaar, wij hadden vorig jaar een aanbieding, maar misschien hebben ze dat dit jaar weer.

kampeerder

kampeerder

18-02-2012 om 23:41

Nou,

Een fijne camping in zeeland, inderdaad de pekelinge. Goedkoop, nou zeer zeker niet, maar wel gepast in verhouding tot de kwaliteit. Klein puntje van kritiek. Ik ben er het laatste jaar niet geweest, maar het is er wel eens rustiger geweest. Volgens mij door verandering van de leiding en aantrekken van ander publiek. ( Ze zijn sinds een paar jaar aangesloten bij Ardoer..zou het daarmee te maken hebben. Hetzelfde is gebeurt met camping dishoek / roompot )
Als je geen kleine kinderen hebt, zoek een plekje acheraf, zo ver mogelijk van de kantine.
"Ons buiten" zou misschien ook een optie zijn.
kampeerder

sinas

sinas

19-02-2012 om 17:16

Ik zei al

wij hadden een aanbieding, dus was het echt wel voordelig. Ons buiten hebben we ook gestaan, mooie camping, maar het zwembad valt daar weer een beetje tegen.

sinas

sinas

19-02-2012 om 17:17

Kijk

http://www.ardoer.com/nl/camping/pekelinge/arrangementen/hart-juli-arrangement-1

3 weken voor 850 vind ik best redelijk voor zo'n camping.

kampeerder

kampeerder

19-02-2012 om 22:51

Sinas

Ik rolde bijna van de bank. Ik heb ongeveer 8 jaar op deze camping gestaan en dit heb ik nog niet eerder gezien. De recessie heeft hier duidelijk toegeslagen. Als we aankwamen reserveerden we meestal direct voor het volgende jaar ( erg, ik weet het), om verzekerd te zijn een goede plek. Pakweg 800 euro waren we de laatste jaren voor 2 weken kwijt en geen aanbiedingen.
kampeerder

sinas

sinas

20-02-2012 om 08:38

zit je weer stevig nu?
Dat reserveren een jaar van te voren gebeurt overigens nog steeds hoor. Het jaar voor de Pekelinge stonden wij dus op Ons Buiten, gingen toen op Pekelinge kijken, wilden meteen reserveren en bijna alle plekken die we wilden waren al bezet. Alleen hebben ze dus nu aanbiedingen, dat wel.

kampeerder

kampeerder

20-02-2012 om 10:04

Sinas

Ik heb even snel gekeken voor augustus, maar dat is nog echt niet vol hoor....Plekjes rond de speelplekken meest wel, maar daar zijn mijn kinderen te oud voor.
Kampeerder

sinas

sinas

20-02-2012 om 10:12

Klopt

er zijn nog wel plekken, maar de plekken die wij toen als voorkeur hadden, daarvan waren de meesten toch al bezet. Het is goedgekomen hoor Dit jaar gaan we wat anders doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.