Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Katja

Katja

29-10-2008 om 11:23

Zoek minicampings in loiredal/dordogne en westkust...

Hallo,

wij gaan as zomervakantie weer een week of 5 naar Fr, en willen het volgende doen; eerst Loire dal, dan Dordogne of Lot of Pyreneen of..?? en dan de westkust. Nu zoek ik leuke kleine campings, ik kan er wel wat vinden maar hoor liever persoonlijke meningen. Wij houden van rust, grote plaatsen, hondje mee, leuk voor kinders (van 6 en 10) en zwembad/meertje etc. Ook barretje/restaurantje is ok. We bezoeken al jaren zulke campings in de Ardeche enzo, bijv. met tien kampeerplekken en 5 gites, barretje en veel rust. Wie heeft tips?
Katja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

29-10-2008 om 13:51

Simpel

In de groene vakantiegids europa (bieb?) staan veel van dat soort afresjes. En je kunt ook donateur worden van de SVR. Dan heb je toegang tot hun campingbestand en aan de omschrijving die je geeft zitten daar ongetwijfeld voldoende campings bij die aan jouw eisen voldoen.

Janeway

Janeway

29-10-2008 om 14:44

Iets boven bordeaux

Een kleine camping www.chezgendron.com 50 plaatsen en sommige erg ruim (nr 13 erg groot) Zwembadje, bos om te wandelen. Verder een beetje in een rustig gebied. Strand een uurtje rijden of iets korter dan heb je de gironde.
Bordeaux op 60 km afstand. Trouwens een svr camping..
oja ken je deze site www.camping-frankrijk.nl daar kan je ook zoeken op svr.
Janeway

Katja

Katja

29-10-2008 om 16:11

Ik weet wel waar ik moet zoeken, maar ik wil graag ...

... meningen!
Ik ken de svr en al die instanties wel, groene campings etc, maar wil graag jullie geheime superadresjes )
Katja

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.