Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

EZW67

EZW67

21-12-2008 om 13:33

Zomervakantie 2009 goedkoper?

Inmiddels heb ik al weer wat zitten surfen om onze ideale vakantieplek voor de zomer van 2009 te zoeken. Ik zag al wat mogelijkheden (we zoeken iets van een huisje op een camping) en het viel me op dat de prijzen zo meevielen. Ik ben gewend aan zeker zo'n EUR 700 per week in het hoogseizoen, dat elk jaar meer wordt, dit was echter behoorlijk minder.
Zo kreeg ik vandaag een e-mail van Vrij Uit en ben eens op hun site gaat kijken... vond een Yelloh camping in Bretagne, die een stacaravan aanbiedt voor 14 dagen vanaf 5 juli (wij vallen in de eerste regio) voor minder dan EUR 1200!
Ik ben verbaasd... zou de kredietcrisis een positieve uitwerking hebben, althans voor de consument, op de vakantieprijzen?? Is jullie ook zoiets opgevallen??

groeten Emmy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

21-12-2008 om 14:01

Nee...

het is in die weken nog niet het hoogste hoogseizoen, wij hebben ook weleens in die weken geboekt en dan kan het inderdaad nog best veel schelen....in 2009 zijn wij de middelste regio, dan is het al weer meer.....

Minet

Minet

22-12-2008 om 08:52

Nee...

Ook hier geen goedkopere vakantie, een stacaravan voor gemiddeld 104 euro per nacht. We gaan op 7 juli weg, dus genieten nog een paar nachten van het middenseizoen, de rest is hoogseizoen.
Groetjes, Minet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.