Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

evy

evy

22-02-2013 om 15:33

Zuidduitsland

Wij zoeken een leuke camping in Zuid Duitsland met 2 kinderen van 18 en 16 jaar. Ik vind het zoeken naar zo'n camping niet makkelijk. Wie heeft een goede tip?
Gr en hartelijk dank
Evy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sjansje

Sjansje

22-02-2013 om 23:08

Wat en waar?

Waar wil je naar toe in Zuid Duitsland en wat voor soort camping zoek je?
Wij zijn in Beieren geweest op camping Via Claudia in Lechbruck. Leuke camping, lekker eten en de camping ligt aan een (koud!!!) meer. Als je een stukje door het aangrenzende bos loopt kom je bij een ander meer wat een stuk warmer is.
Wij hebben er een hele leuke tijd gehad en veel van de omgeving gezien: Garmisch-Partenkirche, de Zugspitze (hoogste berg van Duitsland), Zwitserland, Oostenrijk, pretpark in de buurt, mooie natuur en leuke dorpjes. Je moet wel een stuk rijden om ergens te komen. Op papier lijkt het niet lang, maar het zijn vaak van die slingerweggetjes.

evy

evy

23-02-2013 om 09:27 Topicstarter

Sjansje

Hartelijk dank voor je reactie, de camping ziet er goed uit. Wij huren altijd en dan met eigen toilet en douche en dat hebben ze daar niet zag ik. Jammer het lijkt me een leuke camping.

Sjansje

Sjansje

23-02-2013 om 14:41

Evy

Sinds een aantal jaren huren wij ook (indien mogelijk) eigen sanitair. En op Via Claudia hadden ze dat inderdaad niet.
Ik weet niet of het Zwarte Woud in Duitsland ook zuidelijk genoeg is? Daar hebben we nu al een aantal keren op Ferienparadies Schwarzwalderhof gestaan. Daar kun je wel prive sanitair huren. Niet bij je op de plaats, maar in het toiletgebouw. Ook een erg mooie camping, en een prachtige omgeving waar ontzettend veel te doen is. Wij zijn er nu al een paar keer geweest, maar gaan zeker nog eens terug, want we hebben nog zoveel niet gezien en gedaan.
Mocht je deze camping wat vinden, probeer dan plaats 81 of 82 te boeken. Dat zijn grote plaatsen, lekker rustig en vlak bij het speeltuintje. De andere plaatsen vonden wij redelijk klein.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.