Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Sjillie

Sjillie

11-10-2008 om 16:54

Camping aan zee

Wij zijn ons aan het oriënteren op onze vakantie voor 2009.
We willen met de tent kamperen, hebben een zoon die nu 6, dan 7 is en een dochter die nu 4, dan 5 is.

We willen een camping op loop afstand van zee. Wel of geen stroom maakt niet zoveel uit.

Heeft iemand ervaring/ tips.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sjillie

Sjillie

11-10-2008 om 20:31

Meer info

We willen het liefst in Nederland blijven.

we zijn jaren naar Texel geweest en willen nu verder kijken. Op texel zijn we wel erg verwent, de tentplekken daar grenzen aan het duin. Je tent staat dan aan de ene kant van het duin en de zee is aan de andere kant....

Zeeland?

Wij zijn een paar keer hier geweest.

http://www.beachparcschoneveld.nl/

Puck2

Puck2

13-10-2008 om 09:01

Petten

In Petten e.o. zijn diverse campings direct aan zee, ook natuurcampings. En als het een dagje geen strandweer is dan zijn er in de omgeving ook leuke uitstapjes voor de kinderen.

Velsenaartje

Velsenaartje

15-10-2008 om 11:36

Ijmuiden

Er is een leuke camping aan zee.

www.duindoorn.nl

groetjes

uit Velsen

Puck2

Puck2

15-10-2008 om 16:29

Nou... velzenaartje

Duindoorn is nu niet precies de camping die ik voor ogen zou hebben. Aan zee: bijna een kilometer lopen. En het ligt erg ongezellig aan de rand van een industrieterrein.
Verder zijn er veel vaste standplaatsen en mijn ervaring is dat dat een camping voor "losse" gasten een stuk minder gezellig maakt. Verder zijn de plaatsen op de camping erg klein. Ik ben er 1x bij kennissen op bezoek geweest en ik zou er nooit van mijn leven zelf vakantie gaan houden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.