Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

camping of park 10 jarige nederland, belgie, duitsland

Wie weet er een leuke camping of park voor 10 jarige.
Liefst binnenzwembad en hoop te doen.
De bekende zitten al vaak vol..


Mari39

Mari39

04-03-2017 om 20:51

Zeeland

Oud Valkenisse in Zoutelande. Naast de meerpaal.
Ter speelt in Eersel, de paal in Bergeijk. Maar het zijn wel bekende campings dus of ze nog plaats hebben?

Vesta

Vesta

04-03-2017 om 22:50

Assen

Witterzomer, gaan we nu voor de 5e keer heen op verzoek van dochter, ze is dan bijna 12.

Kikki39

Kikki39

05-03-2017 om 09:34 Topicstarter

witterzomer

Krijgt wel soms slechte recencies...
Hebben ze daar ook veldjes met accomodaties?
Voor 12 jarige dus ook wel een en ander te doen?

Vesta

Vesta

05-03-2017 om 13:00

Witterzomer

Witterzomer is heel groot heeft alles tussen luxe bungalow en trekkersveld.
Wij hebben nu een camphome, we hebben ook al eens met de tent gestaan, chalet, luxe trekkershut engewone trekkers hut gehad.

Er is vanalles te doen. De oudere jeugd verzamelt 's avonds vaak bij het springkussen. Dochter heeft er altijd snel vriendinnen.
Vorig jaar hadden we na drie nachten al de hamster van de buren te logeren voor een dag.

Het eerste jaar van het nieuwe restaurant was het slecht, eten niet lekker, bediening traag maar dat is wel verbeterd.

Ze denken mee, ik wilde graag tuinstoelen bij mij trekkershut en die kon ik ook huren tegen een schappelijk bedrag. Laatste moment boeken of wisselen van accomodatie (lees bij aankomst) geen probleem. Huisje was schoon maar ze kwamen toch even langs om te checken. Het schoonmaken is beter dan bij Roompot, daar heb ik diverse echt vieze accomodaties gehad ( boterhammen onder de bank, vuil ondergoed in de kast)
Er zal vast wel eens wat mis gaan maar ik ben er erg tevreden over en kom er graag.

Marie

Marie

05-03-2017 om 23:04

Beerze Bulten

Mooie, grote camping met van alles te doen. Diverse soorten velden, geen "rijtjes". uitgebreide animatie. Ruime en schone toiletgebouwen. Binnen- en buitenzwembad, sportschool en wellness (kun je jezelf lekker laten verwennen). Grote speeloase - zand, water, eiland met speeltoestellen . Boardingveld, sportveld, riviertje, theater, binnenspeeltuin, etc.

Www.beerzebulten.nl

Wij komen er nog steeds graag, ook al gaan de kinderen niet meer mee. De omgeving is namelijk prachtig om te fietsen.

Tango

Tango

07-03-2017 om 20:14

Ik lees mee

Wij zoeken ook iets voor de zomer in Nederland of directe omgeving. We gaan met eigen caravan, alleen met zoon van 12. Dochter van 16 gaat met een vriendin mee.
Terspelt in Eersel zijn we weleens geweest, jaar of 3 geleden. Toen nog met dochter, die er niets aan vond. Was gelukkig in de meivakantie dus maar kort. Was wel flink aan de prijs volgens mij. Wel een heel leuk binnenzwembad, een gewoon zwembad en zo'n strandbad. Vooral het laatste vond zoon erg leuk.
Weet iemand nog iets met voetbalanimatie? Al is het maar 1 keertje in de week. Voor zoon de manier om contact te maken. Zou wel fijn zijn voor hem en voor ons.

Marie

Marie

07-03-2017 om 23:39

Sport

Bij de Beerze Bulten doen ze ook veel aan sportanimatie. Voetbal ook wel dacht ik (let ik nooit zo op, hier geen voetballiefhebbers).
Ze doen ook aan met een tocht met een vlot maken over de Vecht enzo.

Vesta

Vesta

08-03-2017 om 08:10

toernooi

op witterzomer wordt ook regelmatig een voetbaltoernooi georganiseerd. boogschieten staat ook elke week wel op het programma.

Karel

Karel

08-03-2017 om 10:17

Paalberg in Ermelo

In de zomer iedere dag activiteiten. Voetbal-, volleybal, voor kleintjes, voor groten, knutselen, van alles, binnenbad, buitenbad, winkeltje, tennisbaan, mooie omgeving. Wij zijn er al twee jaar geweest.

Kikki39

Kikki39

08-03-2017 om 15:19 Topicstarter

tja

de bekende camings zoals de paal zitten vol. WIj zoeken een huuracoomodatie. Het liefst ook nog op een veldje.
Witterzomer, twijfel...geen binnenzwembad

Tijd

Wanneer wil je precies gaan en hoe lang? Dan kunnen we gerichter meezoeken.

Heb je al bij de Leistert gekeken? Of Julianahoeve? De Kleine Wolf?

Kikki39

Kikki39

08-03-2017 om 21:08 Topicstarter

Leistert vol.kleine wolf vol. Julianahoeve ga ik kijken.
Word er gek van. Ben al paar weken aan het zoeken. Misschien teveel eisen. Binnenzwembad en er moet veel te dien zijn en liefstbop veldje.

Kikki39

Kikki39

08-03-2017 om 21:08 Topicstarter

eind juli

1 weekje

Kikki39

Kikki39

08-03-2017 om 21:13 Topicstarter

julianahoeve ook vol

Helaas

Mari39

Mari39

08-03-2017 om 21:23

Camping birkelt

In Luxemburg heeft nog plek Volgens mij. Wel wat prijzig.

Kikki39

Kikki39

08-03-2017 om 22:18 Topicstarter

birkelt leuk

Heb je daar ervaring mee?

Mari39

Mari39

09-03-2017 om 07:35

Geen ervaring

Maar ik heb een paar keer op punt gestaan te boeken. Was dan al vol. Lijkt mij een hele leuke camping en dichtbij. Helaas geen zonzeker gebied en dat is voor mij dit jaar wel een eis. Vorig jaar in Normandië en Bretagne slecht weer!!!

vlinder72

vlinder72

09-03-2017 om 09:57

Birkelt

Wij zijn daar geweest. Ook in juli. Wij hebben er 5 dagen een stacaravan gehuurd.

Mooie omgeving. Veel gewandeld. Luxemburg vonden wij een mooie stad. Weer was wisselvallig maar dat is het in Nederland ook.

De camping is nog een echte camping dus niet alleen huurtenten en stacaravans. Prima winkel. Best gezellig. Zwembad vond ik wat oubollig overkomen. Wat morsig en somber. Maar het is wel overdekt en het grasveld bij het zwembad is erg prettig. Om het grasveld is een restaurant en speeltuinen. Mijn kinderen zijn nooit geïnteresseerd in andere kinderen maar er waren er meer dan genoeg.

Vakantieganger

Vakantieganger

09-03-2017 om 13:15

Hier ook evaring met Birkelt!

Wij zijn een paar jaar geleden geweest. 2 weken in een stacaravan. Gewoon via de camping zelf (kan ook via vacansoleil volgens mij). Wij hebben ons prima vermaakt. Er werd genoeg georganiseerd. Mijn kinderen doen nooit ergens aan mee maar vinden bijvoorbeeld een bingoavond wel leuk. Ook had mijn jongste een vriendinnetje van haar leeftijd die iets verderop stond. Het zwembad is leuk maar wel een beetje klein met mooi weer. Wij hadden best wel mooi weer en dan kan het dak worden opengeschoven en kan je lekker relaxen op de ligweide. In de omgeving is genoeg te doen. Wij hebben ons prima vermaakt! Oja de stacaravans staan achteraan op de camping. Dit vonden wij geen probleem. Ik vond het een erg leuke plek.

Ook zijn wij, nog langer geleden, een keer naar Ter Spegelt geweest. Die wordt hier boven ook een paar keer genoemd. Qua grote vergelijkbaar. Ook daar vonden wij het leuk! Is ook een aanrader!

Succes!

Oooo

Hoe kon ik 'm vergeten: Marveld !!!
Fantastisch park ! Met heel gaaf binnenzwembad met glijbanen.
Buitenbad, ook met glijbanen. Buitenspeeltuin, pannakooi en een uitgebreid recreatieprogramma.
EN: nog plek eind juli !
https://www.marveld.nl/zoek-en-boek

En de Schatberg is ook een hele leuke camping. Met enorm veel te doen. Binnenbad, groot recreatieplas, klimpark, binnenspeeltuin, nieuwe sportvelden etc. etc.
De lodges hebben nog plek eind juli:
http://www.schatberg.nl/camping/lodge

De Achterste Hoef in Bladel staat ook nog op mijn lijstje. Zelf nog niet geweest, maar wel plannen om hier eens naar toe te gaan.
Ook nog wel wat vrije accomodaties:
https://www.achterstehoef.nl/kamperen-en-huren

Kikki39

Kikki39

10-03-2017 om 15:21 Topicstarter

tja

Allemaal erg bedankt.
Marveld lijkt me ook leuk.

Staan er ergens van deze tips huisjes/chalets op een veldje?

Kikki39

Kikki39

10-03-2017 om 15:32 Topicstarter

marveld ook vol..

Dacht boek gewoon marveld, beslissing genomen ook vol!!

vlinder72

vlinder72

10-03-2017 om 15:41

Echt waar?

Ik zie bij marveld eind juli nog genoeg huuraccommodatie. Bungalows en stacaravans.

Goede ervaringen

Ik heb goede ervaringen met de vakantieparken van France Comfort, ze zijn wel wat luxer maar dat vinden wij altijd wel fijn .

https://www.francecomfort.com/nl/vakantieparken/

Kikki39

Kikki39

10-03-2017 om 17:29 Topicstarter

vlinder72

Je moet dat aanklikken en dan staat er dat alles vol zit

Kinne

Kinne

10-03-2017 om 19:24

Christelijk?

Mag het ook een christelijke zijn? De klimberg in Hardenberg lijkt mij wel leuk, zelf nog niet geweest trouwens, dus weet niet of de sfeer erg christelijk is.

Niet vol!

Marveld is NIET vol !!!
Ik heb zojuist een proefboeking gedaan ((geloof type A75) van 21-28 juli en nog plek zat! Je kunt dan namelijk je voorkeur huisje aangeven en dan zie je wat er nog vrij is. Veel nog!

Kikki39

Kikki39

11-03-2017 om 12:04 Topicstarter

28 juli

Gaan we

Ook

Ook nog vrij hoor!!

Kikki39

Kikki39

12-03-2017 om 08:30 Topicstarter

stacaravan

Sorry die wel ja. Maar die willen we daar niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.