Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nog tips? - centerparcs de eemhof

Toen ik vorig jaar met mijn nichtje en haar zoontje naar Terschelling ging heb ik hier veel tips gehad die heel handig waren.

Over twee weken ga ik met haar en haar zoontje van nu twee jaar oud een midweek naar Centerparcs de Eemhof. Ik heb er heel veel zin in maar vroeg me af of iemand nog tips had.

Ik vraag me af of we ons de hele midweek daar kunnen vermaken. Wij denk ik wel maar is het steeds zwemmen en zo wel leuk voor een kind van twee? Ik heb geen kinderen, dus geen ervaring. Kunnen we misschien het beste toch een uitstapje plannen.

Heeft iemand ervaring met het eten in Centerparcs is het lekker en leuk met een kleintje van twee of is het toch relatief erg duur en kan je beter elke avond zelf koken.

Heeft iemand ervaring met de oppasdienst? Ik denk dat een kind van twee in de sauna niet verstandig is en de oppasdienst leek wel een oplossing.

Ik ben benieuwd naar ervaringen en hints.

Alvast bedankt,

Mariel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Net terug

je hebt daar een speelhuis waar je ook wat kun eten;action factory geloof ik.
Hebben we zelf niet gedaan maar het zat er wel goed vol.ik denk dat je met een kleintje van 2 geen dagje weg hoeft te plannen, er is daar voor zo'n uk al zoveel te doen en te zien dat dat indrukken genoeg zijn denk ik. ik denk dat hij liever 10 naar dezelfde kinderboerderij gaat daar.
Met de oppas geen ervaring.
Veel plezier.

Mariel81

Mariel81

26-10-2008 om 18:39 Topicstarter

Bedankt lilian

Ik ga me voorbereiden op een aantal dagen kinderboerderij-speeltuin-zwembad en dan weer opnieuw. Klinkt mij ook wel goed in de oren na een week stressen in de nachtdienst wat ik eerst ga doen.

En we gaan gewoon een avond bij de Action Factory eten - als het niets is eten we de volgende avond weer thuis.

Bedankt, Mariel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.