Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

12.09.2022

Een kaars voor mijn ex, die gisteren na een kort, heftig ziekbed is overleden.
Tsjor


Gecondoleerd en veel sterkte en kracht voor jou en jullie kinderen.

Sterkte Tsjor, ook voor de kinderen 

Tsjor, gecondoleerd voor jou en je kinderen. Het lijkt me heftig voor jullie. Veel sterkte.

Gecondoleerd Tsjor ❤️

Tjor, ook ik wil je van harte condoleren met dit verlies. Voor je kinderen moeilijk, maar zeker ook voor jezelf. Veel sterkte in de komende periode!

tsjor

tsjor

19-09-2022 om 09:25 Topicstarter

Heel hartelijk dank voor alle reacties. Op het herinneringsprentje komt te staan: 'Alle wensen met 'sterkte' hebben ons de kracht gegeven het ondraaglijk van de ziekte en het overlijden te dragen, dank.'. Dat geldt ook voor al jullie berichten.
de tranen vloeien nog rijkelijk. Van verdriet, alhoewel het besef van de leegte pas later zal komen. Maar ik realiseerde me ook dat het tranen van ontroering waren/zijn, omdat de kinderen het de laatste weken zo goed hebben gedaan. er zijn veel open en eerlijke gesprekken geweest, veel hobbels genomen, ieder heeft echt en eerlijk zich kunnen inspannen en er is van ons uit maximale zorg geleverd. Uiteindelijk, zo realiseerde ik me, was dat ook wat ik hoopte dat er mogelijk zou zijn in de relatie tussen vader en kinderen. Het was goed.
De uitvaart is geweest, in een crematorium, zonder enige religieuze inbreng. Ook mooi, maar toch, wat ik miste was dat mensen zelf konden meedoen met gebed en konden meezingen. Ze voelden zich gelukkig wel helemaal meegenomen. Het is goed zo.
De zakelijke afhandeling zal nog wel wat hobbels opleveren, maar daar komen we wel doorheen. Voor zover tot nu toe.
Tsjor

🕯🕯🕯

Tjor, ook sterkte bij de verdere verwerking... 

🌹

heel veel sterkte ik lees het nu pas😢

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.