Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Moeder

Moeder

26-03-2016 om 20:45

5 Jaar

5 Jaar is het alweer geleden dat mijn zoon is gestorven. 5 Jaar verdriet, gemis en pijn. Niet meer de hele tijd zo heftig als in het begin maar zo mogelijk nog verdrietiger. Met elk jaar besef ik meer dat ik nooit zijn vriendin zal zien, hem nooit zal zien trouwen, geen kleinkinderen van hem zal krijgen. Ik zal hem niet ouder en volwassen zien worden, hij zal altijd 20 blijven.
Een kaarsje dus voor mijn prachtige zoon Youri die door mij en zijn broers zo gemist wordt.

Soms

Soms zijn er geen woorden, is het verdriet te groot. Te groot om te delen, hoogstens om mee te voelen.
Ik heb je berichtje een aantal keren gelezen en zit met tranen in mijn ogen. Gewoon, omdat ik moeder ben en me een groter verdriet niet kan voorstellen.
Ik heb een kaarsje aangestoken voor jou prachtige zoon Youri.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

26-03-2016 om 21:45

Sterkte

Moeder

40er

40er

27-03-2016 om 11:12

sterkte

Ach, moeder toch..... wat een verdriet uit je berichtje.
Heel veel sterkte {knuf}

Ook sterkte gewenst.

Zo erg voor jullie. Ik denk niet dat zo'n verlies ooit went. Hopelijk leer je, samen met je kinderen en andere mensen die je lief zijn, er een beetje omheen te leven....
Ik ga nu een kaarsje voor jou aansteken.

*hug*

Wat een intens verdriet moet dat zijn. Heel veel sterkte.

moeder

Ja het blijft gewoon zo'n pijn doen he
Ik weet het (helaas).

Het is ook rot dat er steeds een jaar bij komt (vind ik).

Veel liefs

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.