Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

melanie venema

melanie venema

05-10-2012 om 09:38

Ben weer terug

Veel van jullie kennen mij misschien nog als romanie3. In december 2009 hebben wij een week na zijn geboorte onze zoon verloren. In 2011 heb ik na twaalf weken een miskraam gehad. Drie maanden later was ik weer zwanger,we zijn nu de gelukkige ouders van een prachtige en vrolijke dochter. Geboren op 01-02-2012. Ben echt dolblij en gelukkig met haar,maar krijg mijn zoon niet uit mijn hoofd. Het blijft zo'n pijn doen. Nu de december maand eraan komt voelt het allemaal heel erg dubbel. Onwijs leuk de eerst feestdagen met ons dochtertje,maar onze zoon had in december alweer drie geworden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

05-10-2012 om 09:42

Dubbele gevoelens

Dag Melanie, wat geef je goed uiting aan je dubbele gevoelens! Het is heel begrijpelijk dat je, zeker als jij je dochter nu ziet opgroeien, je nog meer gaat afvragen hoe je zoon nu zou zijn geweest had hij mogen blijven leven. Ik wil je toch ook heel graag feliciteren met de geboorte van je dochter, wat fijn dat het nu goed heeft mogen gaan! En veel sterkte voor het verdriet wat je zeker nog zult voelen.

May

May

05-10-2012 om 20:27

Fijn om te horen

Dat je een prachtige dochter hebt. En dat gemis, dat mag er toch ook zijn? Ik snap dat het een heel dubbel gevoel is, dat met de feestdagen extra de kop opsteekt. Heel sterkte..

koentje

koentje

08-10-2012 om 12:44

Welkom

terug! het zal wel altijd bij je blijven... denk je niet?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.