Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nannie

Nannie

28-12-2009 om 19:53

Fleur*

Even heel speciaal inloggen voor Fleur* van Mien en Henk.

8 jaar is het geleden...
Sommigen zullen zeggen: Is het alweer 8 jaar geleden?
Maar voor Mien en Henk voelt het vast als de dag van gisteren. Zoiets hakt er zó in... En als je dan weer terug gaat naar dat ene moment, dan voelt dat ineens ook weer zo dichtbij. Meisje van ver weg, vandaag ineens weer zo dichtbij! Ik heb aan jou en aan je papa en mama gedacht!

Liefs,
Nannie (geef je Debbie* een vlinderkusje van mij?)

Nannie

Nannie

28-12-2009 om 19:56

En nu ik er toch ben...

Wil ik Inéz ook even een hart onder de riem steken. Meis wat heb je wat meegemaakt en wat maak je momenteel door. Je vader die je binnenkort verliezen gaat, je moeder die niet in je (ouderlijk?) huis kan blijven omdat ze dementerend is. Veel verdriet en veel verlies... Maar ben ook blij om te lezen dat je zegt dat het nu 100x beter met je gaat. Dat je waarschijnlijk weer wat zonnestraaltjes door de wolken ziet glinsteren. De ene dag zal het beter gaan als de andere, maar houd vast aan die kleine straaltjes!

Inèz

Kaarsjes voor jou en je pap en mam, je gezin, je familie. Ja het zijn er een heleboel maar je kunt ze gebruiken...
Ik ben zo blij dat het zoveel beter met je gaat, maar er komen nog zware tijden aan voor jullie.
Een hele rij lichtjes voor jou Inèz!

Liefs en kus,
Mick

Fleur*

Voor jou en je lieve mama en papa ook een mooi kaarsje! 8 jaar alweer... 8 jaar pas.
Kusje in de wind,
Mickey

Petr@

Petr@

29-12-2009 om 10:24

Fleur*

8 fleurige kaarsjes voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

29-12-2009 om 10:25

Inéz

Een dikke kaars vol kracht voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

29-12-2009 om 11:31

Twan. ( zes jaar ).

Voor het zoontje van vrienden van mijn broer en schoonzus. Vorig jaar rond deze tijd werd er bij hem een tumor in zijn nier ontdekt. De nier is weggenomen en hij kreeg chemo. Nu is er een uitzaaiing in de longen gevonden en krijgt hij deze week een hele zware chemokuur...........
Het is erop of eronder voor Twan.
M.

Fleurtje

Een mooie kaars voor Fleur het bijzondere meisje uit onze December 2001 groep. En niet alleen een virtuele kaars, maar zoals ieder jaar staat er vandaag naast de kaars voor Gjalt een speciale kaars voor Fleur, naast haar geboortekaartje.

Lieve Mien en Henk, ik hoop dat jullie vandaag een speciale invulling kunnen geven, het is mooi om te zien dat Fleur niet vergeten wordt op dit forum.

Groetjes,

Judith

Petr@

Petr@

29-12-2009 om 13:06

Twan

Een dikke kaars vol hoop voor jou...
En vanmiddag heb ik een oudejaarsborrel op het werk, dan brand ik een echte in onze kapel voor jou en je pappa en mamma...
liefs,
Petr@

joos

joos

29-12-2009 om 14:14

Voor mijn vader

die zo ziek is, maar nog zo graag verder wil. Voor ons als gezin, omdat wij binnenkort afscheid van hem zullen moeten nemen. Voor mijn verstandelijk gehandicapte broer die het zo moeilijk vindt om er mee om te gaan. En voor mijn moeder, die het gewoon nodig heeft.

Ellian

Ellian

29-12-2009 om 14:36

Voor fleur*

Ik was aan het zoeken in het archief en kwam daar jouw naam tegen met jouw verhaal. 8 jaar zou je nu zijn.
Een kaars voor jouw papa en mama, omdat ze jou moeten missen.

Petr@

Petr@

29-12-2009 om 14:38

Joos

Een heleboel kaarsjes vol kracht voor jou en je dierbaren...

liefs,
Petr@

Fleur

Vandaag schreef ik op mijn log:

8 jaar

8 jaar lang
en toch ook kort
zonder jou

8 jaar
ver weg
en zo dichtbij
altijd in mij

8jaar
in ons hart
en gedachten

8 jaar
tijd,
helend, genezend
gemis, weemoed,
het is goed

Samen
met zijn twee,
Samen
jij telt altijd mee

8 jaar
gemis
dag lieve Fleur

Vandaag is het Fleurtje haar verjaardag. Vanaf het eerste jaar na haar geboorte heb ik het nooit zo gevoeld als iets van taart en kaarsjes, gewoon omdat een verjaardag zonder jarige niet feestelijk is.

Juist feestdagen maakt dat het gemis erger voelt, al merken we beiden dat het gemis en verdriet is verzacht, tot een weemoedig terugdenken aan..

Gemis blijft altijd, in alles, in gesprekken waarin het over kinderen gaat, over de leuke dingen van kinderen, maar ook de problemen, vakanties, schoolperikelen.

En het nooit opa en oma worden. Het verlies van je kind heeft zoveel impact, ook al hebben we ermee leren leven en vinden we het leven hartstikke de moeite waard!

Het is fijn te merken dat Fleur niet vergeten is, van allerlei kanten krijgen we berichtjes, kaartjes en kaarsjes, wat goed doet!

Lieve meelev(z)ers: bedankt! (ook namens H)

wensje/sonj@

wensje/sonj@

29-12-2009 om 19:17

Voor jonah

Tweede kerstdag met spoed opgenomen in Hoorn en vandaag met spoed overgebracht naar het AMC. Jochie blijf zo vechten zoals je al die maanden al doet.
Voor jou een mooie kaars met een plaatje van een trein.
liefs, Sonja

Voor al die kinderen, echtgenoten, opa's, oma's, familieleden

die zo gemist worden. Nu, met de afgelopen kerstdagen, met de komende jaarwisseling en al die jaren die nog gaan komen. Eeen heleboel flikkerende kaarsjes voor iedereen die zo gemist worden.

Petr@

Petr@

29-12-2009 om 19:49

Jonah

Een kaarsje vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Jacoline

Sterkte, al valt het misschien wel mee, die onzekerheid is toch zwaar... Hou je ons op de hoogte?

Voor iedereen die het nodig heeft; een zee van licht en warmte...

Jacoline

Natuurlijk mag dat... ik plaats er een krachtig kaarsje bij en hoop mee dat het meevalt!

Liefs, Beertje(s)

Inéz

Voor jou en je familie een grote kaars, vol kracht en warmte... sterkte met alles!

Liefs, Beertje(s)

Rembrand

Ik plaats er een mooie kaars bij voor Twan en familie, vol kracht en hoop en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Sonj@

Een trein-kaarsje erbij voor Jona, die zo hard moet vechten... hou vol!

Liefs, Beertje(s)

Voor iedereen grote fakkels

Vol kracht, hoop, warmte, troost, wijsheid, liefde, licht en nog zoveel meer! Al wat nodig is voor ieder die het zo goed gebruiken kan... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Voor de familie in onze straat...

...hier schuin over, die door brand hun huis niet meer in kunnen. Gelukkig is er niemand gewond geraakt, maar zo plots zoveel kwijt raken, dierbare spulletjes... herrinneringen...

Een veilig brandende, krachtige kaars voor jullie!

Liefs, Beertje(s)

Jacoline29

Jacoline29

30-12-2009 om 08:02

Morgen

weet ik meer,hou jullie op de hoogte,moet wel weg van mij,wat het ook is.

Sancy

Sancy

30-12-2009 om 12:28

Pandia

wat een bericht... ik zet er een mooie kaars naast voor j.

Ellian

Ellian

30-12-2009 om 16:25

Voor j van pandia

Een grote kaars voor hoop.

Ansulina

Ansulina

30-12-2009 om 17:21

Voor

mijn schoonzusje en haar moeder en broers,zo ineens is hun vader overleden.

Petr@

Petr@

30-12-2009 om 18:07

Pandia

Een kaars vol hoop voor J...

liefs,
Petr@

Bastet

Bastet

30-12-2009 om 18:28

Pandia

Ik brand er eentje met je mee voor J.
Bastet

Voor j van pandia

jemig wat een bericht zeg!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.