Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

04-12-2009 om 12:52

Een 5 december kaars

Voor al die lieve mensen die een zwaar wekend voor de boeg hebben. Omdat er verdriet is om iemand die gemist wordt.... Omdat er verdriet is omdat er iemand ziek is....

Voor al die mensen een kaarsje, hier wordt aan jullie gedacht!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

04-12-2009 om 19:57

1 erbij

Voor mijn schoonmoeder. Haar man overleed 35 jaar geleden op 5 december. Ik heb hem nooit gekend, maar al 25 jaar wordt 5 dec. hier gevierd met een wat dubbel gevoel.

En eentje

... voor mijn vader, die op 5 december jarig was en er al ruim 5 jaar niet meer is.

Liefs, Mick

Kaarsje

Voor iedereen voor wie 5 december géén feestdag is. Voor wie de hele maand december misschien wel heel erg moeilijk is.

Voor iedereen

die hem kan gebruiken een enorm grote kaars!!

En een egokaars

Voor mijn broer, zus en mezelf.. Allemaal jarig rondom sinterklaas.. Onze eerste sinterklaas en verjaardag zonder onze moeder.. Het voelt enorm leeg. Alweer anderhalve maand dat je niet meer bij ons bent..

Kaarsjes in december

kaarsen en december, onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Gezelligheid, sfeer, dat flakkerend licht in het schemer.

Sinds een aantal jaren ook een hele andere betekenis, al die kaarsjes van steun en meeleven, kleine sprankjes licht die samen toch iets lichter maken, al blijft het gemis.

Dank iedereen voor al die jaren trouw kaarsjes branden en ook ik brand een kaars van hoop en troost voor iedereen die juist in deze dagen het gemis extra voelt, juist bij al die feestelijkheden.

Liefs, Mien

Daar sluit ik me graag bij aan

Daarom een speciaal kaarsje in deze maand die al zo vol met lichtjes is.
Denaja, veel sterkte!

Liefs, Mick

Fem

Fem

06-12-2009 om 16:46

En hier ook nog eentje

Je kunt immers nooit genoeg kaarsjes branden

Voor een ziek kindje

dat 5 december op de afdeling oncologie moet vieren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.