Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

tonny

tonny

29-11-2009 om 16:20

Een decemberkaars

voor al die mensen die helemaal geen zin hebben in al die decembergezelligheid, de romantische liedjes op de radio en in de winkelcentra...

tonny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tineke

Tineke

29-11-2009 om 21:11

Dankjewel

Voel ik me even driedubbel ellendig, vind ik hier zomaar kaarsjes om me aan te warmen. Lief van je, Tonny, deze decemberkaars.
En ook even hier Heli bedanken, fijn dat je aan me denkt. En dan denk ik weer aan jou, hopelijk helpt deze kaars jou ook!

Ik heb nooit wat gehad

met de decembermaand. Op Sinterklaas kan ik me verheugen, maar daarna begint de tijd van opgeklopte gezelligheid...

Voor iedereen die het nodig heeft, en dat zijn er velen zoals ik hier dagelijks lees, een mooie, extra dikke kaars om warm de decembermaand door te komen.
Weet dat je niet alleen staat!

Mari

Mari

30-11-2009 om 15:06

Dankje

De feestdagen gaan nu langs mij heen. Mijn kinderen vieren Sinterklaas met anderen. En kerst? Ik weet het nog niet. Maar het doet wel pijn. Geen vrolijke feestdagen voor mij.

Bastet

Bastet

30-11-2009 om 18:53

Mari,kaatje en anderen

Ik wens jullie toch goede,(ik durf niet te zeggen,fijne) dagen toe,en alvast een mooi,licht en goed begin voor het nieuwe jaar,dat het nu allemaal eens een beetje mee mag zitten voor jullie!
liefs,Bastet

Een decemberkaars voor

mijn kleine buurmeisje en haar zus vorig jaar rond kerst is hun mama overleden.Als meisje van 9 is het moeilijk om nu met de feestdagen en het verdriet om je heen om te gaan een mooie kaars voor jullie meiden

Bellefleur

Bellefleur

01-12-2009 om 09:18

Grote deken

December is een maand van verwachtingen die nooit uitkomen. Al die opgedirkte nepgezinnetjes in glossy's, en die spetterende champagnefeesten. Voor iedereen die een hekel heeft aan december, om wat voor reden dan ook, veel sterkte gewenst. En een grote deken om onder te kruipen.

Dank

voor de kaars èn de deken... Ons mannetje is helemaal blij; Kerst met Linus tijd. Een geweldig mooie serie die we sinds vorig jaar op dvd hebben. Hij is op dit moment favoriet. Maar dat eindliedje, wat ik al die jaren zo prachtig vond kan ik bijna niet aanhoren...

'Als het bijna Kerst is
is er een plek op de wereld
waar ik het allerliefst ben
dan wil ik graag thuis zijn
waar ik alle klanken
en alle geuren zo goed ken
waar alles als vanouds is
waar alles zo vertrouwd is
bij onze kerstboom thuis'

Ik kan hier zo verdrietig van worden...

Voor mari

Een kaars voor Mari... hartverscheurend, je berichtje... Mari, ik kan geen woorden van troost bedenken, maar hoop zo dat je kinderen binnenkort weer naar huis kunnen. Dat je op een of andere manier verloren tijd mag inhalen... Sterkte!

Petr@

Petr@

01-12-2009 om 13:06

Heli

Een dikke kaars voor jou en je gezin. Ik vind nl. jouw berichtje hartverscheurend...

dikke knuffel,
Petr@

Petr@

Petr@

01-12-2009 om 13:08

Mari

Ook voor jou een dikke kaars... Ook door jouw berichtje zit ik nu met tranen in m'n ogen.

dikke knuffel,
Petr@

Petr@

Petr@

01-12-2009 om 13:09

Kaatje

Nog een kaarsje om je aan te warmen, er wordt aan je gedacht...

dikke knuffel,
Petr@

Petra-

Petra-

02-12-2009 om 21:37

Een kaarsje

omdat voor zoveel mensen december niet leuk is....Een maand met 'feestdagen' een maand met gemis, verlies en verdriet....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.