Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Van de forumbeheerder

Van de forumbeheerder

03-02-2009 om 22:12

Aankondiging archivering

In acht maanden tijd is bijna 1700 keer in deze draad een kaars aangestoken. Deze kaarsen gaan naar het archief. Wie steekt het eerste kaarsje aan in een nieuwe draad?

Marian van Agt - Forumbeheer Ouders Online

Wilma

Wilma

04-02-2009 om 11:01

Maatje

Ik ben niet knuffelig in het echte leven, maar wat je nu schrijft, vind ik zo lief om te lezen! Daar geef ik je een díkke knuffel voor !!

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

04-02-2009 om 11:03

Mayte

Wat lief dat je nu al de moeite hebt genomen om ons verhaal te lezen !!

En ja, zoals jij dat schrijft, ervaren wij dat ook. Gelukkig maar, zou ik bijna zeggen, het lijkt mij heel erg als je voor de rest van je leven alleen maar verbitterd kunt zijn. Nee, laat ons dan maar 'lekker' zo zijn, met geluk én verdriet naast elkaar.

Groetjes,
Wilma

Maatje

Maatje

04-02-2009 om 11:36

Wilma

Jacoline29

Jacoline29

04-02-2009 om 20:40

Moeder

Weet wel dat ze weer kanker heeft, heeft heel veel heldere momenten,het is een klein knobbeltje,zegt wel dat ze het wel wilt laten opereren,heeft een hele tijd terug gezegd dat ze geen chemo of bestraling wilt,maar is dat nu weer vergeten.Ze is volgens de doktoren blijkbaar nog goed genoeg om zelf te beslissen.
Ze heeft zo'n 3 mnd terug in het ziekenhuis gelegen,heeft toen mri en allerlei scannen gehad,daar hebben ze toen het knobbeltje ontdekt, maar verder op die scan hebben ze geen uitzaaiingen gevonden.De kans is dus groot dat het dan weer een tijd goed gaat en dat het weg is,ze heeft geen pijn ofzo.Zelf blijf ik positief denken,dat heeft mijn moeder me altijd geleerd.

kanker, het blijft gewoon een k...ziekte

Jacoline29

Jacoline29

04-02-2009 om 20:46

Aanvulling

Mijn moeder heeft gewoon de laatste tijd heel veel goede momenten,dus lijkt de boel stabiel te zijn in de hersenen.
Het gaat lijkt wel veel beter met haar, sinds zij in een zorgcentrum heeft gelogeerd totdat er een vaste plek in een zorgcentrum vrij kwam,daar woont ze nu sinds 1 feb.Ze heeft het erg naar haar zin.Mijn vader woont gewoon nog thuis,het is wel even vreemd en wennen voor ons allemaal,maar wel het beste,ook omdat we zien dat ze in een zorgcentrum heel erg opknapt en mijn vader helaas,want hij zou het wel willen,maar het kost hem teveel energie de zorg niet meer aan kan zodat ze thuis kon blijven wonen(te weinig begeleiding van thuiszorg ed,kregen ook niet meer,personeels tekort of iets dergelijks))

mijk

mijk

04-02-2009 om 21:28

Kaarsje

voor de leerling van mijn buurvrouw die vanochtend op weg verongelukte. En ook een voor de buurvrouw en alle leerlingen en leraren die dit jaar voor de tweede keer een leerlinge begraven.

Marieke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.