Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

23-06-2009 om 20:45

Grote kaars voor boeb

Ik begin me echt een beetje zorgen te maken door de postings hierboven!

Petr@

Petr@

24-06-2009 om 07:41

Sjoukje jansen

Een grote kaars vol kracht voor jouw gezin, familie en vrienden die straks afscheid van jou gaan nemen...

Petr@

Sjoukje

Lieve Sjoukje, vandaag het laatste afscheid en ik kan er niet bij zijn omdat mijn kinderen lichamelijk niet stabiel genoeg zijn om weg te kunnen...
Ik mis je nu al, dank je wel voor alles!!! We'll meet again...

Minerva

Minerva

24-06-2009 om 09:10

Sjoukje

Sjoukje je laatste dag thuis,..... ik steek hierbij een mooie saliekaars voor je aan.

Minerva

Petr@

Petr@

24-06-2009 om 09:36

Kaartje voor boeb?

Ik zou Boeb eigenlijk wel een kaartje willen sturen. Is er iemand die dat wel heeft en die kaartjes wil verzamelen of zou het via de redactie kunnen???

gr.
Petr@

Puck2

Puck2

24-06-2009 om 11:17

Petr@

Wil je me even mailen op [email protected]
groetjes Puck

Rij kaarsen in de hens voor kaatje

Ik lees net alles hier beneden en steek een fikse rij kaarsen in de hens, allemaal voor jou. Omdat het gewoon zo crisismoeilijk is, vooral als mensen zo bot zijn in wat ze zeggen.

Jakiro

Jakiro

25-06-2009 om 19:54

En ook voor nikus

Ze zit volgens mij totaal niet lekker in haar vel, dus ze verdient ze wel ff-tjes !
Jakiro

Anna

Anna

25-06-2009 om 20:48

Wederom, voor mama...

Voor jou mams omdat je zo dapper probeert de draad op te pakken na pap's overlijden en ondertussen al;

- voor het eerst zelf schoenen hebt gekocht (we weten allebei hoe gek pap op schoenen was en hoe graag hij je daarin adviseerde)

- je hebt gepind met je eigen pas, de en/of pas is voorgoed verleden tijd...

- dat je zelf naar je vriendin bent gereisd (per bus) en je je lekker door haar hebt laten verwennen in de zonnige achtertuin....

- je hebt de 1e vaderdag doorstaan zonder papa...

Mams, het gaat goed komen met je... Ik houd van je, ik mis papa ook zo en toch.....ik wil zo graag dat jij weer een klein beetje van het leven gaat genieten..

Je doet hele kleine voorzichtige stapjes, goed zo mams !

dikke knuf je dochter

Christa.

Christa.

26-06-2009 om 03:06

Michael jackson

Kaars voor Michael jackson. Hij is donderdagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd overleden. Hij is 50 geworden. Er wordt gesproken over een hartstilstand maar ook over een overdosis slaappillen.
R.I.P. Michael!

Christa.

Rafelkap

Rafelkap

26-06-2009 om 10:47

Kaatje

Omdat je het zo verschrikkelijk moeilijk hebt.

Minerva

Minerva

26-06-2009 om 17:18

Michael jackson

If they say -
Why, why,
tell 'em that is human nature
Why, why, does he do me that way
If they say -
Why, why,
tell 'em that is human nature
Why, why, does he do me that way
I like livin' this way

Grote kaars voor jou topper,.. je was de KING of POP, wat mensen ook zeggen.

Minerva

Petr@

Petr@

26-06-2009 om 23:58

Anna

Op de valreep nog een vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Motorcrosser uit raalte

Een jongen van 18 vandaag overleden op het circuit van Dalfsen gevallen achter een bult en een ander kon hem niet meer ontwjken.Vreselijk!

Petr@

Petr@

28-06-2009 om 22:36

Voor t.

Morgen de punctie, donderdag de terugplaatsing, een kaars vol hoop op een wondertje...

Petr@

Bibi

Bibi

29-06-2009 om 00:59

Voor daniël

Zo geschrokken van het nieuws... Lief neefje, ik heb je veel te lang niet gesproken, en nu kan dat nooit meer... Je was pas 36...

Bastet

Bastet

29-06-2009 om 11:31

Sini

Mijn beste vriendin woonde heel vlakbij,en verhuisde tien jaar geleden naar Brabant...dat is peanuts,vergeleken met frankrijk,maar we missen elkaar nog steeds,ondanks belletjes en afentoe een rit naar brabant...dus ik begrijp je,sterkte!
liefs,bastet

Minet

Minet

29-06-2009 om 17:07

Voor een lieve vriendin en haar gezin

Vandaag overleed op zeer tragische wijze jouw lieve poes die je al 14 jaar had. Doof, stokdoof... daardoor had het poezebeest het naderende onheil niet in de gaten
Ik wens jou en je hele gezin sterkte vandaag met het begraven van deze zo geliefde poes!
Kussss, Minet

Asa Torell

Asa Torell

29-06-2009 om 20:58

Kaars voor de schoonvader van polly

Ik hoop dat hij snel weer beter in plaats van zieker gaat worden! Sterkte voor jullie allemaal.

Noep

Noep

29-06-2009 om 22:17

Minet

Dank voor je lieve kaars voor ons poezenbeest!

We hebben hem vanmiddag ritueel begraven. De kindertjes waren zeer emotioneel.. Onze frummels hebben bloemetjes en takjes bij de kat gelegd, samen met de tekeningen die vanmiddag gemaakt zijn voor onze bejaarde viervoeter.

Het was verdrietig, maar ook goed. De kinderen hebben later op de dag heerlijk gespeeld en gingen vanavond rustig slapen. We zullen zien wat de dag van morgen brengt. Ons poezenbeest is niet meer, het zal even wennen zijn aan die lege plek op de bank 's avonds.

Maar: life goes on. Zo ook ons leven. Dat bleek al uit vragen in de auto vanavond Er werd al een nieuwe naam bedacht voor het eventuele nieuwe poesje dat er toch heus moet komen volgens ons drietal.

Eerst maar eens vakantie vieren. En daarna kijken we verder.

Ontzettend lief dat je ons denkt!

*smak*

Noep.

Ansulina

Ansulina

30-06-2009 om 08:52

Voor chanty

Lieve meid we denken vandaag aan je.

Ansulina

Ansulina

30-06-2009 om 08:53

Voor jamie

Lieve kleine man vandaag ben je extra in ons hart.

Sinilind

een kaars en een knuffel voor jou ik hoop dat de opertatie goed gaat vandaag sterkte

Jessy69

Jessy69

01-07-2009 om 10:46

Voor nikus

omdat het eigenlijk wel gewoon genoeg was!

Sterkte meid!

Puck2

Puck2

01-07-2009 om 17:12

Voor polly

Omdat je het allemaal zo zwaar is.

Dropke

Dropke

01-07-2009 om 23:14

Voor nikus

Een grote kaars met een klein vlammetje, zodat de bergen niet zo groot lijken,

liefs Dropke

Voor mika

weer nieuwe tumoren in je mooie kleine hoofdje,weer een nieuwe operatie,weer nieuwe nog zwaardere chemokuren,en je gaat maar door en door en door, terwijl je net twee jaar bent,je blijft lachen,Lieve Mika ,ik vind je zo verschrikkelijk dapper,mijn hart huilt om je,dat je dit allemaal moet doorstaan.
een hele dikke kaars voor jou.............

Nikus

en een dikke kaars voor Nikus,en voor iedereen die wel een lichtpuntje en een stukje warmte kan gebruiken.

Petra-

Petra-

02-07-2009 om 07:38

Voor mijn vriendinnetje

Wachten tot je weet welke chemo je kan gaan doen. Waarom al weer zo snel??????

Petr@

Petr@

02-07-2009 om 07:52

Voor t.

Vandaag dé terugplaatsing dus een dikke kaars vol hoop dat jullie droom uitkomt...

Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.