Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vakantie-fakkels

Ik zet er een heleboel fakkels bij vanavond, met extra lange lonten en olie-reservoir. Zal er een tijdje niet zijn ivm vakantie, en wil in die tijd wat vlammetjes brandend zien te houden.

Gelijk denk ik, vakantie... wat een geluk dat wij op vakantie mogen, genietend als compleet gezin. Want ook dat is weer zoiets, waar je niet altijd bij stil staat, maar velen zullen niet (meer) zomaar 'vakantie vieren' en misschien zelfs helemaal niet op vakantie gaan...

Voor iedereen die om welke reden ook een warme vlam kan gebruiken, voor wat extra licht, troost, hoop, kracht, liefde en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Lief!

Allemaal kaarsjes voor mijn vader, wat lief! Bedankt iedereen! *groepshug*

Voor kiki

en haar verdriet over haar overleden vriendin sterkte meid!

Voor jonah

3 jaar en ongeneeslijk ziek. Een hele dikke kaars voor jou, voor je moeder, vader en zusjes. Hopelijk krijgt de oncoloog gelijk en overwin je het toch (hoewel die hoop heel heel klein is)
X, Sonja

Rembrand

Rembrand

07-07-2009 om 14:06

Spannende operatie.

Morgen of overmorgen krijgt mijn broer eindelijk de operatie waar hij al jaren op wacht. Vanwege ernstige slaapapneu zal hij urenlang onder het mes moeten en daarna nog drie dagen op de IC ( aan de beademing ).
Hij is blij dat het zover is, maar is zich ( net als wij ) wel bewust van de risico's die de operatie met zich meebrengt.
Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan en dat hij na het herstel weer langer dan een paar uur kan slapen ( en zonder apparaat op zijn gezicht).
M.

Een kaars voor de broer van rembrand

ik zal aan hem denken!

Hillary

Hillary

07-07-2009 om 14:39

Voor j.

en voor je vrouw en dochtertje van 3. Je hebt nu geen pijn meer. Rust zacht.

Hillary

Hillary

07-07-2009 om 14:43

Voor e

Nog niks gehoord. Betekent dit dat je er nog bent? Soms lijden mensen zo dat je hoopt dat een einde aan de pijn komt. En voor J., zijn vrouw, dezelfde ziekte en nu afscheid moeten nemen van je man. En voor hun kinderen E. en S, nu afscheid aan het nemen van hun papa en de onzekerheid over hun moeder.

Hillary

Hillary

07-07-2009 om 14:45

Nog maar een dan

Voor neefje J. en zijn moeder, gister de afscheidsmusical. Voor jou waren er je moeder en je tantes, maar voor alle anderen hun papa en mama.

Voor mijn schoonvader

Die er nu niet lang meer zal zijn.
Ik hoop dat het einde licht mag zijn, pa...

Voor mickey's o

Geen bericht is soms helemaal geen goed bericht en dit is akelig aftellen. Kaarsje voor jullie, om de tijd door te komen.

Petr@

Petr@

08-07-2009 om 11:57

Kaarsje

voor mezelf, omdat m'n hoofd zo vol zit met zorgen...
En twee kaarsjes voor de gesprekken die we vanmiddag hebben...

Petra-

Petra-

08-07-2009 om 12:04

Voor petr@

omdat jij het nu zo goed kan gebruiken, extra kracht voor jullie!

Petr@

Voor jou, in de hoop dat de gesprekken meevielen. Dat je hoofd iets minder vol zorgen zit...

Voor mijn zwangere nichtje

Die vanmorgen met ongeveer 24 weken zwangerschap is opgenomen in het ziekenhuis met gebroken vliezen

Asa Torell

Asa Torell

09-07-2009 om 20:50

Kaars voor astertje

en haar tweeling in de buik die al zo vroeg gehaald moet worden! Ik duim op een goede afloop!

Voor mijn schoonvader

Dank je wel, dat je me zo welkom heette in jullie gezin.
Dank je wel, dat je zo van mijn kinderen hield.

Ik zal ervoor zorgen dat mijn kinderen hun opa nooit vergeten.

Dag, pa.
Rust zacht.

Dropke

Dropke

10-07-2009 om 00:21

Voor daniel

11 mooie kaarsen voor jou !

Dropke

May

May

10-07-2009 om 11:39

Voor dropke

Ook dit gaat voorbij, ook al zie je dat nu misschien even niet!!!!

Gijsje Dijkman

Gijsje Dijkman

10-07-2009 om 12:24

Voor bastet, mien, dropke, kaatje, en een ieder die er 1 kan geb

Een grote warme kaars.

Laat een ieder in zijn waarde, geef ieder het recht op verdriet. Er is al zoveel verdriet in de wereld, ga het niet nog groter maken door om het hards over elkaar heen te buitelen met een nog groter verdriet. Als er iets is wat ik heb geleerd het afgelopen decennia, is dat verdriet er in vele soorten en maten is.

Heal the worl, make it a better place!

Wiesje

Wiesje

10-07-2009 om 12:46

Voor

Voor mijn lieve lieve moeder... Je behandeling is nu gestaakt, vanmiddag mogen we afscheid van jou gaan nemen, daarna ga je slapen en heb je eindelijk geen pijn meer. Ik hoop voor je dat je snel weg mag van hier, van alle pijn. Je hebt zo hard gevochten, voor jezelf en voor ons. Mijn hart breekt.
Wij houden van je, wij gaan je zo ontzettend missen

Asa Torell

Asa Torell

10-07-2009 om 13:22

Heel grote kaars voor therese

... het moest gewoon niet mogen!!! !!!

Bastet

Bastet

10-07-2009 om 14:34

Wiesje

Sterkte meis!!
Liefs,Bastet

Therese

Kaars voor jou.....Heel veel sterkte

Wiesje

een warme kaars voor jou en je moeder en iedereen die om haar heenstaat en haar gaat missen!
Sterkte!

Therese

niets kan je vast troosten (behalve een prachtige echo, volgende week, maar het lijkt, alweer (!!) niet zo goed)

Ik wens je alle sterkte en kracht!

Petra-

Petra-

10-07-2009 om 16:02

Daniƫl

voor jou 11 mooie kaarsen!

Petra-

Petra-

10-07-2009 om 16:03

Nikus

voor jullie en jullie Daan een mooie stoere vlam!

Petra-

Petra-

10-07-2009 om 16:03

Wiesje

Voor jullie een mooi sterke kaars, voor kracht!

Petr@

Petr@

10-07-2009 om 16:16

Nikus

Een dikke kaars voor jou en jouw gezin... En een stoere blauwe kaars voor jullie Daan*... (ik schreef bijna Daantje, maar 11 jaar is geen Daantje meer...)

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.