Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

17-02-2009 om 13:28

En dan nu een dikke mooie kaars

voor iedereen die 'm nodig heeft. En nu heb ik dus wel even alle berichtjes zitten lezen, in alle rust.

Liefs,
Wilma

Wilma

Wilma

17-02-2009 om 13:33

Bedankt meis !!!

Kus voor jou en de jouwen en kusje in de wind voor je dochter!

Liefs,
Wilma

roompie

roompie

17-02-2009 om 20:04

Dank jullie wel

het gaat zo snel!!
zijn hele lichaam zit al vol!
artsen die vol verbazing zitten te kijken hoe snel het gaat, poeh heftig is dit!!
hoop dat hem meer pijn bespaard wordt

gr roompie

Nannie

Nannie

17-02-2009 om 20:19

Ongelooflijk roompie...

Ik kan me het blije berichtje van jou nog herinneren dat de uitslagen goed waren en nu dit... Verschrikkelijk om je lieve vader zo te zien lijden en machteloos te staan. Ik wens jou en je vader en moeder alle kracht en liefde toe om dit samen te dragen en hopelijk zal hem nog meer pijn en lijden bespaard worden inderdaad. Alle kracht en liefde van de wereld voor jullie allemaal.

Roompie

wat onvoorstelbaar het leek toch goed te gaan?

heel veel sterkte voor jou en je familie ((((roompie)))))

Kaarsje voor mijn moeder

die nu met de ambulance met verdenking rugletsel geplankt naar het ziekenhuis is... Ik hoop zo dat het meevalt!

roompie

roompie

18-02-2009 om 10:20

Ja het leek

klopt het leek ook goed te gaan maar ja het de snelst groeiende en agressiefste soort wat er is schijnbaar!?
op svennemen.punt.nl hou ik het dagelijkse leven bij
gr roompie

leetje

leetje

18-02-2009 om 11:09

Ilsepilse

Wat fijn dat het al wer beter gaat met je man! Nu hopen dat de pijn gauw minder zal worden. Sterkte!!

Gr, Leetje

watnu

watnu

18-02-2009 om 11:12

Voor mezelf

Ik wil mezelf op deze manier weer even moed inspreken, want ik trek het bijna niet meer met mijn drukke kinderen! Ik hoop echt dat ik deze vakantieweek doorkom en dat er iets duidelijk wordt over mijn zoontje.

mo

mo

18-02-2009 om 18:39

Jaimee

Voor mijn lieve Jaimee.
Omdat ik haar zomaar opeens weer heel erg verschrikkelijk mis. En 1 voor Feline, het kleine zusje, die nog steeds heel uitbundig naar de helderste ster blijft zwaaien. En 1 voor Renee, het nog kleinere zusje, die haar geweldige grote zus helemaal niet kent.

Petr@

Petr@

18-02-2009 om 18:47

Jaimee

Ik zet er een kaarsje naast, voor jullie Jaimee...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

18-02-2009 om 20:54

Voor kaatje ed kids

omdat ik opeens aan jullie moest denken! Een grote krachtige vlam voor kracht!

Petr@

Petr@

18-02-2009 om 21:34

Petra-

Ik brand eens even een grote kaars voor jou, volgens mij kun je die ook wel goed gebruiken...
En jij brandt altijd zo lief voor iedereen een kaarsje in dit draadje!
Hoe gaat het trouwens met je vriendin?

gr.
Petr@

Petra-

Petra-

18-02-2009 om 22:20

Petr@

Hier brandt voor haar elke dag een dikke kaars. Op dit moment geniet ze van het leven. Vorige week bleek uit scans dat er de tumor op haar long kleiner was geworden maar er toch een nieuw vlekje was te zien. Nu twee maanden niets en dan opnieuw kijken hoe het er voor staat.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

19-02-2009 om 16:03

Voor mijn zoon

van 5, die het zo moeilijk heeft. Gelukkig hebben we bijna hulp voor hem, na lang wachten en veel aandringen...

Hou je taai mannetje, kus van mama.

Oh lieve hasse

een kaars voor jou want, als je kids het moeilijk hebben heb je het zelf ook moeilijk dus een mooie kaars en een knuffel voor jou!

Voor rosina aarts

Een mooie warme kaars voor Rosina Aarts die haar verhaal doet in Zwangerschap. Dat alles goed mag blijven gaan met je kleintje....

En voor therese

Een kaars voor Therese omdat je het héél moeilijk hebt.

Petr@

Petr@

20-02-2009 om 00:00

Koentje

Een kaars vol hoop dat de operatie goed verloopt en dat je moeder snel herstelt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-02-2009 om 00:01

Rosina

Ik zet hier ook een kaars neer voor Rosina. Ik hoop hetzelfde als Geerke, dat alles goed gaat met ukje...

liefs,
Petr@

Koentje en haar mams

omdat het zp spannend is.

Petr@

Petr@

20-02-2009 om 11:34

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Weer een dag erbij - voor rosina en haar kindje

Elke dag is er eentje. Heel veel warme kaarsen voor jou en je lieve kleine kindje. Je verhaal (in zwangerschap) raakt me erg. Ik hoop en bid dat alles goed komt!!!
liefs Geerke

Sascha2

Sascha2

21-02-2009 om 16:38

Hasse

He meid, wat verdrietig toch. Ik zet er twee dikke kaarsen bij, eentje voor jou en eentje voor je zoon!
Sascha

roanne

roanne

21-02-2009 om 22:47

Geen uitweg

Voor een jonge vrouw die o.a. door haar incestverleden geen uitweg meer zag. En voor haar familie die hierdoor uit elkaar dreigt te vallen.
Veel wijsheid gewenst.

Petra-

Petra-

22-02-2009 om 22:57

Voor koentje

omat haar moeder morgen voor de laatste keer naar huis zal gaan.... een kaars voor kracht!

Petr@

Petr@

22-02-2009 om 23:27

Koentje

Een dikke kaars vol kracht voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

Bastet

Bastet

23-02-2009 om 07:58

Koentje

Een krachtige kaars voor je prachtige moeder.
liefs,Bastet

Pollewop

Pollewop

23-02-2009 om 11:47

Lieve f en gezin

Afgelopen zaterdag ben je tot iedereens schrik al overleden. We wisten dat het niet goed met je ging, maar dat het zo snel zo gaan had niemand verwacht. We branden een grote kaars voor je en weet dat iedereen klaar staat voor je gezin..........dag F, ik heb altijd vreselijk met je kunnen lachen, bedankt daarvoor!!!
Ook een kaarsje voor de moeder van Koentje.

roompie

roompie

23-02-2009 om 18:43

Uitbehandeld

uitbehandeld.........................

een dikke kaars voor je pap dat je nog zo lang mogelijk bij ons mag blijven en alles zonder al te veel pijn!!
laat ons dat aub nog gegund zijn!
dikke kus van mij, roompie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.