Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


Dan voeg ik hier de tweede toe

schat....kaars vol kracht in deze onzekere tijden. Dat er maar snel een lichtpuntje mag komen.

Fiorucci

Fiorucci

10-03-2014 om 21:10

Urslau

Voor jullie!

Urslau

Mooie kaars voor jullie hele gezin...hopelijk komt er nu snel goed nieuws en een einde aan deze onzekerheid..!

Urslau

Nog een kaars erbij

Even een extra lichtje

voor ons. Vannacht heeft mijn man spataderbloedingen gehad. Hij heeft het nipt gered. Zijn bloeddruk was weer gevaarlijk laag.

En dat terwijl hij met de sondevoeding juist zo aan het opknappen was dat de artsen hem met sondevoeding naar huis wilden laten gaan. Nu dus voorlopig niet. En de kinderen keken er juist zo naar uit. Wordt weer afwachten.

Schat: blijf vechten en de volgende keer dat ik in de nacht gebeld moet worden is het voor een geschikte donor.

Allemaal bedankt voor de lieve woorden en kaarsen.

Urslau

Nog een extra kaarsje erbij. Ik hoop dat er snel een orgaan beschikbaar komt.

Ely

Ely

12-03-2014 om 19:51

Urslau

Nog een kaars voor jullie. Met hoop en warmte, er wordt aan jullie gedacht.

Nog 2 kaarsen erbij

eentje voor Urslau's man en eentje voor haarzelf!!!

Sterkte!!!

Knutselkei

Knutselkei

13-03-2014 om 20:19 Topicstarter

urslau

een kaars voor jullie met een krachtige vlam!

Rafelkap

Rafelkap

14-03-2014 om 08:53

urslau

een kaars vol hoop en kracht.

Rafelkap

Rafelkap

14-03-2014 om 08:56

en voor gruffalo

een kaars vol kracht voor jou. Ik hoop dat je nog een mooie tijd hebt met je zusje.

een kaars

Voor mijn moeder, die gisteren te horen heeft gekregen dat ze borstkanker heeft.

krin

krin

15-03-2014 om 17:10

Jippox

Wat schrikken is dat, al weet je rationeel dat het helemaal goed kan komen. Kaars voor jou erbij; voelen dat je moeder toch echt sterfelijk is, doet zeer. Ik hoop met je mee op een goede afloop.

Gruffalo

Hoe gaat het met jou en jouw zus en verdere familie? Trekken jullie het nog een beetje.

Bij ons lijkt na een heftig midden van de week er nu even een beetje broodnodige rust te komen.

Sterkte en een mooie brandende kaars ernaast.

@Jippox

Sterkte voor je hele familie!
Ik steek een kaars voor jullie aan.

een schaal vol kaarsjes

voor Jippox, wat een rotnieuws. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid. sterkte!

voor Urslau, hoe is het nu met je man? wat moet je geschrokken zijn van dat telefoontje! wachten en onzekerheid, zo moeilijk. Ik hoop dat je snel het juiste telefoontje krijgt.

Bedankt voor jullie kaarsjes ik wil niet te herkenbaar worden dus vertel liever niet te veel, alhoewel de steun fijn is. Zusje heeft deze week te horen gekregen dat ze nog een ronde chemo's krijgt, en ze lijkt op elke chemo beter te reageren. We hebben dus waarschijnlijk 2 maanden extra er bij gekregen, hopelijk met veel mooie dagen er bij. het is zwaar, maar het is het tegelijkertijd meer dan waard.

Gruffalo

wat een mooie nieuws voor jullie. Hoop van harte dat de extra tijd die haar gegund is mooi ingevuld mag worden en het liefst met zo min mogelijk pijn.

Liefs

Jipppox

tsjee zeg!! Dat is nooit leuk te horen. Als ik zo brutaal mag zijn, weet je ook welk soort en in welk stadium? Oftewel wat zijn de plannen of mogelijkheden?

Hoop van harte dat alles "meevalt" en ze straks bij het gros hoort dat deze ziekte overwint. Sterkte voor nu met verwerking nieuws en alle rompslomp die er nu bij komt kijken.

Ik heb maar een krachtige kaars voor jullie naast die van mijzelf, mijn man en gruffalo gezet. Daaromheen branden allemaal mooie kleine kaarsen in een zee voor wie het nodig heeft.

Gruffalo

zag net jouw vraag nog.

We zijn allemaal net een beetje bijgekomen van de hectische laatste dagen. Die waren inderdaad even niet zo leuk.
De artsen beginnen voorzichtig weer over naar huis gaan te spreken met sondevoeding. Wij merken wel dat ze nu iets voorzichtiger aan het worden zijn.

Morgen worden weer allerlei bloedwaarden gecontroleerd, is zijn laatste dag met antibiotica en aan de hand daarvan wordt wrs verder beleid ingezet. Morgen dus soort van spannende dag.

Minder bericht over mede lotgenoot

krijg net van mijn man te horen dat een meisje dat een kamer naast hem ligt te slecht lijkt te worden om nog een transplantatie aan te kunnen. Ze gaat nu naar de IC. Ojee meisje. je bent nog veel te jong om heen te gaan. Hoop van harte dat je heel snel een geschikt aanbod krijgt en net als mijn man de eerste keer deed door het "oog van de naald" mag kruipen.

We gaan de kaarsenvloed gewoon uitbreiden met een extra warme kaars.

HOU VOL!!!

Urslau

Urslau, ook van ons hier dikke kaarsen voor jullie.
En ik zet maar een dikke kaars bij voor mijn ouders, Mijn vader lag al een paar weken in het ziekenhuis en nu ligt mijn moeder er ook. Vandaag ga ik het slagveld maar eens overzien, kijken of ik de koelkast nog moet leeghalen, andere dingen moet regelen, want dit is met een paar dagen niet klaar. Kaarsje ook voor mijn kinders, omdat ze toch wel van slag zijn door het bericht.

dank

Dank voor de kaarsjes!
Ik zet er nog even een paar bij: voor Urslau en familie (ik lees al een poosje mee met je, wat een nachtemerrie!), voor Gruffalo en haar zusje (ik hoop dat elk beetje extra tijd de moeite waard zal zijn), voor Genista en haar ouders en voor alle anderen die er eentje nodig hebben.

Wat mijn moeder betreft horen we eind van de week meer over het hoe en wat. Er was bij het bevolkinsonderzoek 'iets' gezien, bij de mammapoli vervolgens nog een foto, een echo en toch maar een punctie hoewel de radioloog zei dat het er onschuldig uit zag. En toen bleek het dus toch niet goed. Het ziet er naar uit dat het maar om 1 klein plekje gaat dus dat klinkt wel gunstig. Probleem is dat ze door een paar jaar terug gebroken schouderkop haar arm niet op kan tillen en de lymfeklieren dus niet zo eenvoudig onderzocht kunnen worden...

Genista

Twee ouders in het ziekenhuis. Hoe krijgen ze het voor elkaar?
Mogen ze bij elkaar op de kamer liggen of zijn er verschillende aandoeningen?

Kinderen zijn er inderdaad vaak van slag van. Die van mij zijn 6 en bijna 11. Ze weten al bijna niet beter dat er iemand in het ziekenhuis ligt, maar de heftigheid doet hun nog wel schrikken.

Kaars voor jouw ouders. Dat ze maar weer bij elkaar mogen komen.
En voor jou en jouw gezin: warme zondvloed aan kaarsen. Dat jullie er met zijn allen goed doorheen mogen komen.

amk

amk

17-03-2014 om 10:01

voor mijn moeder

omdat het weer slechter gaat en ze niet kan inzien dat ze ziek is en dat we haar willen helpen.

7 kaarsjes = 7 keer geluk

Heb me even bijgelezen en voor jullie en jullie families hier in mijn kamer 7 gelukskaarsjes aangestoken.

ach jee amk

wat een verdriet. Je wil helpen, maar ze ziet eigenlijk niet dat je haar moet helpen. Bah wat een nare situatie.

Hoop voor jullie dat ze in gaat zien dat jullie het beste maar haar voor hebben en ze jullie hulp gaat accepteren.

jasam en anderen

wat lief. Hoop dat het voor iedereen een beetje geluk mag brengen.
Met een beetje geluk mag mijn man morgen met sondevoeding en een berg medicijnen naar huis. Zal vast pittig worden, maar hij is thuis. Ik hoop wel dat hij geen bloeding thuis krijgt. Dat vind ik niet grappig. Doet mij dan te veel aan verhaal van Kaaskopje denken.

Jippox: hoop dat het inderdaad meevalt. Een klein plekje is vaak beter te behandelen als een waaier. Dan heb je de slechte variant te pakken en die soort vaak voor slechtere prognoses. Lijkt dus beetje positief. Sterkte ermee!!

Lieve Urslau

Ik duim met jullie mee dat hij naar huis kan. Het zou echt heel fijn zijn als hij thuis kon met sondevoeding en natuurlijk geen bloedingen krijgen. Als ik het voor je regelen kon...

Bij ons is de situatie nog veel erger dan we dachten. Vannacht hebben ze op één kamer gelegen, maar vanaf nu kan dat niet meer. Ik wil niet in detail, maar het enige dat we nu hopen, is dat we niet op zeer korte termijn een begrafenis moeten gaan regelen. Je had een vooruitziende blik met je zondvloed, denk ik.

amk

Ook voor jou een kaars - omdat ik die situatie zo akelig goed ken. Veel lichtjes voor jou en je dochter en ik hoop met je mee dat je haar toch kunt overtuigen dat ze nu beter in het ziekenhuis kan zijn.

Puck

Puck

18-03-2014 om 08:23

voor iedereen

Wat een boel verdrietige situaties hier, voor iedereen een mooie kaars voor hoop. Zonder anderen tekort te willen doen in het bijzonder voor Genista en haar gezin.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.