Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
merene

merene

27-04-2011 om 18:43

Voor heli

Een kaars voor jou en een hele mooie voor jouw mannetje. Het verdriet is niet te bevatten. Ik stuur een aantal ballonnen vol kracht jullie kant op.

Bennikki

Bennikki

27-04-2011 om 22:02

Voor j. en haar gezin

Vandaag weer slecht bericht: voor de 11 keer is je zoontje geopereerd in de eerste 3 jaar van zijn leven, en nu kan hij niet meer lopen en weten de doktoren het ook niet meer.. Na alle ellende die jullie hebben meegemaakt en nog meemaken zou ik jullie zo graag rustig vaarwater toewensen. Ik heb zo met jullie te doen..
Bennikki

Emmawee

Emmawee

28-04-2011 om 00:18

Voor tante riet

Omdat de wereld nu een bijzonder mooi en lief mens armer is. En omdat met haar overlijden, mijn moeder, haar zusje, nog meer overleden is. Ik koester de herinneringen.

En iedereen die in zijn of haar eigen gezin iemand moet missen wil ik heel veel sterkte wensen, maar nu toch vooral de zoon van Heli. Wat een gemis, wat een verdriet.

Veel liefs voor allemaal. Maw.

Wilma

Wilma

28-04-2011 om 10:48

Mien

Voor jou lieverd, omdat Fleur* vanmorgen met een verbrande toast en een gemorst glaasje jus bij je bed had moeten staan. Met een geplukt bloemetje (zelfs een paardenbloem of een stengel zevenblad was prachtig geweest) op het dienblad en een zelfgemaakt of zelfgekocht kadootje erbij.

Lieve Mien, proficiat en een dikke knuf en eet voor mij een lekker stukje taart !!

Kus in de wind voor Fleur en een dikke verjaarskus voor jou !!

Liefs,
Wilma

Voor mien

Een kaarsje op het stukje taart dat Wilma al serveerde, met een knuf van mij erbij.

Petr@

Petr@

28-04-2011 om 11:54

Mien

Ik zet er ook nog een kaarsje bij op dat stukje taart van Wilma...
dikke verjaardagskuz,
Petr@

Tenna

Tenna

28-04-2011 om 12:37

Familie jongetje staphorst

Een kaars voor de familie van Melvin, die op 2e paasdag is aangereden en overleden. Hij was samen met z'n tweelingbroertje en vader op weg naar de kerk.
Twee dagen na het ongeluk is z'n zusje geboren.
Wat een emoties zo dicht op elkaar...

Fiorucci

Fiorucci

28-04-2011 om 17:23

Mien

Ik zet er nog een kaarsje bij!
XX

Lief!

Dank lieverds! Het was een hectische dag omdat het eigenlijk geen verjaardag was maar meer een ´regeldag´..ondertussen wel allerlei leuke post en verrassingen, dus toch ook wel wéér een verjaardag...

Lief, al jullie berichtjes!
Dikke kussen terug!
xxxMien

Mien!

Dagje te laat, maar ook ik zet er nog een kaarsje bij. op dat ene overgebleven stukje taart . Gefeliciteerd lieve Mien!

Liefs, Mick

Mien

Ook een dag te laat, maar ook van mij er nog een, samen met een veldboeket.

Stapelpak

Stapelpak

29-04-2011 om 18:17

Voor sophy

Voor Sophy, die vandaag een immens grote operatie heeft ondergaan- en haar ouders. Hoop dat alles goed ging.

Petr@

Petr@

29-04-2011 om 18:51

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor mijn vriendin t

Nog maar eens eentje, gewoon tussendoor. Zwaar weer duurt meestal langer dan een de brandduur van een kaarsje, daarom.

Dag jesse, dag lieve schat

we hebben je als vriendje van Daan oneindig lief gehad.

Daan en Jesse, ze hoorden bij elkaar. Ze zijn weer bij elkaar

Een kaars voor

T, L, n en C

Petr@

Petr@

02-05-2011 om 11:16

Jesse*

Ik zet er een kaarsje voor Jesse* naast...

liefs,
Petr@

Fiorucci

Fiorucci

03-05-2011 om 17:40

Heidi

Een mooie kaars voor Heidi zet ik naast die van Sini.

Petr@

Petr@

03-05-2011 om 19:38

Heidi

Ik zet er een kaars vol kracht naast voor Heidi en haar gezin. Ik moet nog vaak aan jullie denken...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-05-2011 om 13:07

Feline*

Een felroze kaarsje voor jouw pappa en mamma omdat ze jou zo missen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-05-2011 om 13:08

Fio en marije

Naast het kaarsje voor Feline* zet ik een kaarsje voor jullie en jullie dochters...

liefs,
Petr@

Fiorucci

Fiorucci

05-05-2011 om 16:52

Dankje petra

Dankje. Eigenlijk wel grappig dat iedereen mijn nick afkort tot Fio. Mijn dochter heette Lio...

Rembrand

Rembrand

05-05-2011 om 19:38

Moeder van schoonzusje

Met terugwerkende kracht ( ben vijf dagen verstoken geweest van internet).
Vorige week donderdag is de moeder van mijn schoonzusje overleden na een ziektebed van minder dan drie weken......
Het is echt niet te bevatten dat het zo snel is gegaan.
M.

Petr@

Petr@

05-05-2011 om 20:06

Fio

Dat weet ik ) Ik blijf het een mooie naam vinden! En wat een toeval (?) dat jouw nick erop rijmt!

Petr@

Petr@

05-05-2011 om 20:13

Rembrand

Een kaars vol kracht voor jouw schoonfamilie... Hoe gaat het trouwens met jouw andere schoonzusje?

liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

05-05-2011 om 23:48

Petr@

Dank je.
Het gaat naar omstandigheden best goed met mijn schoonzusje. Gisteren heeft ze de proefslok gehad en vandaag moest ze onder de scan om te kijken hoeveel schildklierweefsel er nog aanwezig was. Aan de hand van dit onderzoek hebben ze ook bepaald hoe hoog de uiteindelijk dosis van de slok volgende week zal zijn. Er was nog erg weinig weefsel aanwezig. De waarde die ze geven ligt tussen de 0 en 10, waarbij 0 eigenlijk onmogelijk is ( er blijft altijd wel iets achter) en 10 reden om weer onder het mes te moeten. Het was bij haar nog geen 3. Ze zal dus de laagste dosis radioactief jodium krijgen. Daarna moet ze in isolatie ( voor ongeveer 2 dagen) omdat ze radioactief besmet is. Ze zal aansluitend hierop nog een aantal dagen in het huis van haar ouders verblijven zodat de kinderen en mijn broer niet teveel straling ondervinden. Dan is ze inmiddels ook begonnen met het instellen op de Thyrax, waardoor ze zich hopelijk beter gaat voelen.
Wij leven erg mee, en ik probeer haar plezier in het eten te behouden want ze moet momenteel een jodiumvrij dieet volgen. Ik bak brood voor haar met zout zonder jodium. ( dat kan je niet krijgen bij de bakker of buurtsuper en anders moet je zoutloos brood jakkie).
Lief dat je naar haar vraagt.
Knuf, M.

Fiorucci

Fiorucci

06-05-2011 om 09:40

Petra ot

Is toeval, maar wel leuk..

Fiorucci

Fiorucci

06-05-2011 om 09:41

Rembrand

Sterkte!!!

krin

krin

06-05-2011 om 11:53

Voor heidi van Ouders Online

een waakvlammetje.

Petr@

Petr@

06-05-2011 om 19:50

Rembrand

Wat lief van jou dat je voor haar dat brood bakt! Dat zal haar denk ik wel goed doen!
Maar wat een raar idee dat je na die slok radio-actief bent en dus ook anderen kunt "bestralen".
Een kaars vol hoop dat de slok volgende week en het instellen op de Thyrax voorspoedig voorloopt...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.