Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

28-07-2011 om 18:08

Ach

Moppeke,Ayanna,P...ik brand een kaarsje mee, ook voor het klasgenootje van mijn dochter, 11 jaar, die het niet gaat redden en het ook weet....

Ayanna

Ayanna

28-07-2011 om 21:52

Fio

Wat ontzettend droevig.....heb vandaag een rotdag en als ik dan denk aan al die kinderen die ziek zijn....bah...rotwereld.

Voor mijn collega

die een zeer agressieve tumor blijkt te hebben en zelf weet wat haar vooruitzichten zijn.

Ook een kaars voor alle mensen die het moeilijk hebben in hun omgeving of zelf.

Gerdina

Gerdina

01-08-2011 om 17:28

Voor hans en de kinderen

Je verhaal grijpt me aan. Ik heb niets toe te voegen aan de wijze woorden van anderen, maar wil wel laten weten dat ik meeleef.

Ayanna

Ayanna

01-08-2011 om 18:01

Gerdina

Ik zet mijn kaars naast die van jou, voor Hans en zijn kinderen.

amk

amk

02-08-2011 om 22:34

Voor mijn vriendin

die vandaag haar vakantie heeft afgebroken. Het onderzoek van haar vader heeft de slechtst mogelijke uitslag. Hij is nu al 1,5 week niet meer bij kennis geweest, nieren zijn uitgevallen etc.
Het ziet er al met al heel erg slecht uit.

amk

amk

03-08-2011 om 08:23

Overleden

Enkele minuten nadat de beademing is stopgezet is de vader van mijn vriendin vannacht in alle rust overleden.
De familie heeft er vrede mee.

Ik zet nog een paar kaarsen naast die van gisteren. Niet alleen voor haar vader, maar voor iedereen die mensen mist en steun kan gebruiken.

Gjalt

Omdat het alweer augustus is, een kaars voor Nina, man en zussen..jullie Gjalt altijd in jullie harten, altijd gemist

Ayanna

Ayanna

03-08-2011 om 16:57

Voor mijn collega

Morgen ga je naar Tilburg en vrijdag word je geopereerd. Niemand weet wat er na vrijdag gaat gebeuren...

K. Dootje

K. Dootje

03-08-2011 om 20:47

Voor een vriend

Hij stapte gisteren uit het leven. Ik hoop dat hij de rust heeft gevonden die hij zocht.

Sterkte voor zijn vrienden en familie.

Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft deze dagen.

Manja

Manja

05-08-2011 om 15:51

Voor een mooi en jong gezin

Dat onverwcht hun moeder heeft verloren. De kinderen zijn nog jong, wilden mama wakker maken maar het lukte niet..ze was in haar slaap onverwachts overleden.
Ik ben er erg verdrietig over, wat deze meiden hebben meegemaakt is onvoorstelbaar pijnlijk.
Ik wens het gezin veel kracht en moed om dit aan te kunnen.
Manja x

Petr@

Petr@

05-08-2011 om 21:59

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-08-2011 om 22:10

Kaarsjes

vol kracht voor het schoonzusje van Moppeke, voor het klasgenootje van de dochter van Fio, voor Hans en zijn gezin, voor de collega van Urslau, voor de vriendin van AMK, voor Gjalt, voor de collega van Ayanna, voor de vriend van K.dootje, voor het gezin van Manja, en verder voor iedereen die een kaarsje gebruiken kan...

Petr@

Ik sta hier op een camping in zuid Frankrijk met wifi en ik was nietsvermoedend op het forum aan het lezen, het is eigenlijk een plek waar ik niet zo vaak meer kom, waarom dan nu wel, ik weet het niet, heeft misschien met de tijd ban het jaar te maken....

Dat ik dan een kaarsje zie branden voor Gjalt dat doet me zo ongelooflijk veel goed, dat kan ik niet onder woorden brengen

Zijn foto staat hier onder een plataan en hier gaat 's avonds een kaarsje aan, allemaal heel leuk en aardig maar we weten dat we op 15 augustus zijn sterfdag gaan meemaken ver van huis en daar zien we best wel een beetje tegenop. Dus nogmaals, dank je wel voor dit belangrijke hart onder de riem.

Liefs van Nina

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

06-08-2011 om 18:46

Ninanina

Dat kaarsje voor Gjalt had je te danken aan Mien* die een paar daqen geleden al een kaarsje voor hem had aangestoken. En dan brand ik graag een kaarsje mee... En helemaal nu ik lees dat het jou zo goed doet.
Wat mooi dat jullie Gjalt's foto mee nemen op vakantie, dan is hij er toch een beetje bij.
Ik wens jullie heel veel sterkte op 15 augustus!

liefs,
Petr@

Nina!

wat mooi, dat beeld van Gjalts foto onder de plataan...al had je duizenden malen liever gewoon Gjalt zelf meegehad, weer op vakantie, weer in Frankrijk..

Dikke kus en een mooi kaarsje voor jouw enige zoon!

Petr@

Petr@

07-08-2011 om 21:51

Kaarsjes

Op 20 juli stak ik een kaarsje aan voor onze beide zonen die naar de Wereld Jamboree vertrokken. Vandaag steek ik een kaarsje van dankbaarheid aan omdat ze veilig thuis gekomen zijn.
Door Ouders Online weet ik dat dit niet zo vanzelfsprekend is, daarom zet ik er een kaarsje voor Gjalt* en Joram* naast.
En een heleboel kaarsjes vol kracht voor de ouders in Noorwegen wiens kinderen ook op kamp gingen en niet meer thuis kwamen...

Asa Torell

Asa Torell

07-08-2011 om 22:06

Te late kaars voor enzo

en vooral voor zijn ouders en broers, die hem zo moeten missen.

Petr@

Petr@

07-08-2011 om 22:17

Ook

een te late kaars voor Enzo*

liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

08-08-2011 om 21:59

Voor ayanna's collega

en de mensen om haar heen, haar familie, vrienden en haar collega's.

Asa Torell

Asa Torell

08-08-2011 om 22:01

Voor fio

en haar gezin en vooral zoon! Bah, wat naar dat de epilepsie blijvend lijkt te zijn.

Ayanna

Ayanna

08-08-2011 om 22:49

Voor mijn collega

Omdat het niet meer goed komt.

Fiorucci

Fiorucci

09-08-2011 om 07:26

Asa

Dankjewel!!!

Fiorucci

Fiorucci

09-08-2011 om 07:27

Klasgenootje

Dag lief klasgenootje van mijn dochter, wat ben jij dapper geweest....

Fio

voor jou 2 kaarsen, beiden voor een verlies..

verlies van leven
en toch ook definitief het verlies van ´gezond zijn´ van zoonlief..

Veel sterkte en liefs!

Mien

Lieve Mien,

Ja het is een mooi plekje onder de Platanen. Ongetwijfeld had hier zijn eigen tentje gestaan waar hij als puber het liefst de hele dag in had willen blijven liggen, haha, naast het tentje van zijn zussen dat er wel echt staat, maar die is gevuld met roze, meidenboeken en lekkende flesjes nagellak (grrr)
En dat is toch anders.....

We hebben een vlindertje ( je weer wel, zo'n mooie blauwe neppe op een stokje) in de plataan geprikt voor Fleurtje

Dikke knuf van Nina

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

09-08-2011 om 14:20

Mien

Dankje.XX

Voor het gezin van collega

Hun kindje is na 9 hoopvolle maanden dood ter wereld gekomen. Ik steek een kaarsje aan voor dit kleine leven, dat al vervlogen was voor het goed en wel begonnen was.

Nog een paar kaarsjes

Voor Fio's zoon en Fio zelf, omdat het zo lastig is je zorgen niet verstikkend te laten zijn. Voor de klasgenoot van Fio's dochter. Voor mijn vader, alweer in het ziekenhuis. Voor mijn nichtje, die haar arm complex heeft gebroken en tot over haar elleboog in het gips zit.
En een heel klein waxinelichtje voor mezelf omdat ik er een beetje doorheen zit. Is morgen vast weer over.

Ayanna

Ayanna

09-08-2011 om 16:40

Kom genista

Zet ik er een waxinelichtje naast.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.