Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

16-08-2011 om 11:16

Valkyre

Een dikke kaars vol kracht voor jouw vriendin en haar gezin, en uiteraard ook een voor jou...

liefs,
Petr@

car

car

16-08-2011 om 12:51

Voor fleur

Lieve meid,

Veel plezier in de hemel, zonder pijn en verdriet. Doe de groetjes aan Isa!

Voor Roos en papa en mama van Fleur....heel veel liefde, kracht en moed.

Fiorucci

Fiorucci

16-08-2011 om 17:51

Car

Volgens mij kennen wij dezelfde Fleur..het was een indrukwekkende dienst vanmiddag..sterkte voor jullie ook en een mooie kaars voor jullie Isa....
xx

Och ook een fleur

......

Gerdina

Gerdina

17-08-2011 om 21:42

Fio

ook heel veel sterkte gewenst voor jou en je dochter! En natuurlijk voor haar ouders en familie en de andere klasgenoten. Het zal wel moeilijk zijn het nieuwe schooljaar te beginnen zonder haar.

Gerdina

Gerdina

17-08-2011 om 21:45

Mien

Ik kan me zo voorstellen dat het bericht van deze Fleur, jullie weer even extra doet denken aan het verlies van jullie Fleur. Ook voor jullie sterkte.

Fiorucci

Fiorucci

18-08-2011 om 07:31

Gerdina

We konden bij de dienst in de kerk aanwezig zijn,dat vond dochterlief heel fijn en een mooi afscheid. Voor de ouders van Fleur begint het pas.....

oregano

oregano

19-08-2011 om 15:13

Een kaarsje voor opa

Een kaarsje voor opa, mijn vader die we nu zo missen na thuiskomst van de vakantie...Pa je was altijd zo geinteresseerd in ons en onze verhalen, je leefde zo mee...En toen jij bijna doodging leefden we ook zo met jou mee,jij gaf je over maar zei alleen: ik zal de kleinkinderen zo missen...Zij jou ook pa, daarom een kaarsje voor jou....

Petr@

Petr@

19-08-2011 om 21:23

Oregano

Een kaarsje voor jouw vader die zo gemist wordt door iedereen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

19-08-2011 om 21:23

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

19-08-2011 om 21:27

Een heleboel kaarsjes

voor iedereen die dat nodig heeft en dan denk in het bijzonder aan de nabestaanden van de vijf doden op Pukkelpop en de inzittenden van de auto op de A2 die doodgereden zijn... Weer een hoop verdriet...

oregano

oregano

19-08-2011 om 23:07

Petr@, dank

En ook van mij een kaarsje voor alle anderen met verdriet van een dierbare die er niet meer is.Ik leef met ze mee..

Rafelkap

Rafelkap

20-08-2011 om 18:57

Voor geerke

net een beetje laat, maar het is nog steeds augustus, voor jullie een verdrietige maar ook blije maand. Dat heeft Enzo toch maar mooi zo uitgekozen..
heel veel sterkte!

Valkyre

Valkyre

20-08-2011 om 21:41

Petr@

Dankjewel. Het gaat niet goed met haar; de kansen op een (tijdelijk) herstel zijn erg klein geworden. Ik vind het zo verdrietig voor haar; ze wilde nog zoveel doen!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa, petra, rafelkap

Dank jullie wel, lief.
Reimers verjaardag op 6 aug gevierd op vakantie op de Azoren, mooie maar ook rare dag toch weer, in Nederland zouden we naar het grafje van Enzo zijn geweest op die dag... nu later gedaan.

Gjalt

Lieve Gjalt ik ken je niet maar lees de datum van 15 augustus.... Mijn Neo is gewboren op 15 augustus (2007) ik denk dat ik die datum niet gauw vergeten zal...

En al die anderen die ik hier lees.... jullie hebben nog zoooooveel kaarsjes van mij te goed nu ik op vakantie ben geweest en af en toe internet problemen heb (valt spontaan uit soms)... voor iedereen die dat goed gebruiken kan een mooie kaars!

Wilma

Wilma

23-08-2011 om 11:35

Geerke

Dat blijven rare dagen hè, waar je ook bent. Maar inderdaad, als je thuis bent, ga je naar het grafje. Al is het alleen maar om wat 'om te rommelen' of voor je gevoel toch nog iets te kopen. Zucht ... een plant of bloemen voor je kindje ... maar toch.
Nu doe je dat wel ná je vakantie, maar toch.

Ach, 't blijven rare (Nare) dagen, waar dan ook.

Groetjes,
Wilma

Wilma

Ja we zijn niet vaak echt met het hele gezin bij het grafje, we maken vaak ook wat foto's en nou ja je bent er even emt z'n allen.
Op zijn geboortedag doen we altijd zo'n ballon op een stokje, deze keer bleef hij goed van 21 maart tot ergens half juli!

amk

amk

23-08-2011 om 21:50

Voor mijn zus

die vanmorgen overleden is en ook voor mijzelf en mijn ouders.
Lieve S. ook al hadden we niet echt een band ik ga je toch missen.

Polly Shearman

Polly Shearman

23-08-2011 om 21:50

Voor de zus van amk

en voor jou, amk, en voor jullie ouders.......

Petr@

Petr@

23-08-2011 om 22:14

Ook voor amk

Een kaars vol kracht voor jou en jouw ouders...
Sterkte!

liefs,
Petr@

Kaarsje voor amk

Wat een verdrietig bericht. Veel sterkte!

Petr@

Petr@

23-08-2011 om 22:15

Peggy

Een kaars voor het wondertje in jouw lijf. Dat er over 8,5 maand een mooi mensje uit mag komen...

liefs,
Petr@

Vic

Vic

23-08-2011 om 22:26

Amk

Ik schrik van je bericht. Veel sterkte!

knevel

knevel

23-08-2011 om 22:29

Voor amk

Ik zet er een kaarsje naast; voor jouw zus, maar ook voor jou en je ouders.

Sterkte!

knevel

Valkyre

Valkyre

23-08-2011 om 23:47

Amk

Een kaarsje voor jou en je familie.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

24-08-2011 om 07:07

Amk

Veel sterkte, voor nu en de komende tijd, wat naar zeg.

Sancy

Sancy

24-08-2011 om 08:58

Amk

Een kaars voor jouw zus. Wat een verdrietig nieuws voor jullie!

Amk

Ik zet er een kaarsje bij, voor jou en je zus. Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.