Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdina

Gerdina

12-04-2012 om 21:52

Ach kaatje

Ik weet niet goed wat te zeggen, maar misschien is het toch goed om ergens tijd proberen te maken om stil te staan. En als je niet meer kan, jezelf een dagje "ziek" te gunnen. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die dat niet begrijpt. En het verandert natuurlijk niets aan de situatie en daarna moet je ook weer door, maar toch...

Gerdina

Gerdina

12-04-2012 om 21:54

Mayte

Je bent vandaag weer in mijn gedachten en natuurlijk ook jullie lieve knul. Alweer een jaar verder....

Petr@

Petr@

12-04-2012 om 21:58

Vincent*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-04-2012 om 22:00

Schoonmoeder

Kaarsje voor mijn schoonmoeder, gaat allemaal niet zo goed...

mirreke

mirreke

13-04-2012 om 09:00

Ja, vincent

Ik denk regelmatig aan jou, 'nog steeds'. Sommige berichtjes van je moeder weet ik letterlijk nog. Onuitwisbaar: Vincent.
Mooi kaarsje voor een mooi mannetje.

mirjam

Puck

Puck

13-04-2012 om 09:22

Petr@

Ik zet er een kaarsje naast voor jouw scoonmoeder en jullie.

Petr@

Voor jouw schoonmoeder en voor jullie gezin.

Puck

Puck

13-04-2012 om 09:24

Vincent

Jouw verhaal heeft diepe indruk op me gemaakt. Een mooie knalblauwe kaars voor jou, dappere man, en voor Mayte en jullie gezin

Vincent

Een kaarsje voor Vincent. Ook alweer zo lang, maar zo kort geleden dat je overleed.

Voor kaatje heksenvet

Nog eentje erbij. Omdat the days after soms bijna slopender zijn dan achtbanen.

Petr@

voor jou, je gezin en schoonmoeder een grote kaars!

Kaatje

ik herinner me nog zo jouw bezorgde melding, over een rare aft....en de rollercoaster daarna..nu alweer en nog maar zoveel jaar geleden..

Tuurlijk mis je Bas, onmisbaar toch te moeten missen..juist rondom die belangrijke data..

Sterkte en liefs!

Vincent

ook het berichtje van jouw moeder staat me nog zo helder voor de geest, dat je ineens zoveel viel, dat er toch iets niet klopte, toen de onheilstijding van die grote tumor...en het veel te snelle afscheid..

Vandaag ook een grote kaars voor jou!

Petr@

Petr@

13-04-2012 om 16:59

Bedankt

voor de kaarsjes. Erg lief!
Petr@man vertrekt na het eten naar zijn moeder om te blijven slapen. Alleen zijn lukt momenteel niet i.v.m. een evenwichtsstoornis en medicatie slaat niet aan. Schoonzusje is er de hele week al geweest en loopt momenteel op d'r tandvlees. Het ging vanmiddag gelukkig al ietsje beter.

Petr@

Petr@

13-04-2012 om 17:00

Anna

Op deze herfstige vrijdag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Aïda

Aïda

15-04-2012 om 12:58

Pert@

Een kaarsje voor je schoonmoeder.
En een kaarsje voor jou en je gezin.

Aïda

Aïda

15-04-2012 om 13:04

7 weken

geleden is het alweer dat mijn vader op zijn verjaardag overleed..
En het lijkt nu pas echt goed tot me door te gaan dringen. 6 weken aan het regelen geweest, van instantie naar instantie bellen. Regelen dat er een inkomen voor mijn moeder komt..
En dan nu komt er wat meer rust, en dan pas komt er tijd om iemand te gaan missen.
Een kaarsje voor mijn vader want hij word gemist.
Een kaars voor mijn moeder, wat heeft ze het moeilijk, haar maatje, haar allessie is ze kwijt en wat mist ze hem verschrikkelijk.
Een kaars voor mijn kinderen en een kaars voor mezelf, wat begin ik die man te missen..

Mayte

Lief mooi kaarsje voor je lieve kleine mannetje, en voor jullie....

Petr@

Petr@

15-04-2012 om 21:51

Aïda

al weer 7 weken zonder vader. Het gemis wordt inderdaad steeds groter. Ik kan je helaas melden dat het niet minder wordt...
Een dikke kaars vol kracht voor jou en je gezin en uiteraard voor je moeder omdat jullie hem zo missen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

15-04-2012 om 21:52

natuurlijk bedankt voor jouw kaarsje. Het gaat inmiddels alweer iets beter met schoonmoeder!

Petr@

Petr@

17-04-2012 om 07:53

Pieter*

Een kaars vol kracht voor jouw ouders en voor iedereen die jou liefhebt...

Kaarsje ernaast

voor Pieter....

notje

notje

17-04-2012 om 14:53

Voor mijn moeder en tante

Mams daar ga je de molen weer in,en nu mag je zus ook nog eens.Samen in hetzelfde schuitje.
Dikke kaars voor jullie.

Petr@

Petr@

18-04-2012 om 12:27

Notje

Een kaars vol kracht en hoop voor jouw moeder en tante...

liefs,
Petr@

Tineke

Tineke

18-04-2012 om 17:21

Voor patrick

En voor de andere twee jongens waarvan ik de namen niet eens weet.
Zo onnodig, zo stom, zo'n enorm groot verlies voor de familie.

Petr@

Petr@

20-04-2012 om 16:39

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor f

Omdat je vorig jaar je moeder verloor en nu (binnen twee maanden) zomaar onverwacht ineens je vader. Onvoorstelbaar. Ben je 22 en heb je allebei je ouders niet meer
Een kaarsje voor jou en heel veel kracht morgen....

Voor f nog een keer

...voor vandaag. Je vader naast je moeder begraven, als je 22 bent, het is te vroeg allemaal.

Petr@

Petr@

21-04-2012 om 15:50

Geerke

Ik zet er een dikke kaars naast. Het zou niet mogen...

Petr@

Petr@

21-04-2012 om 17:09

Voor dat gezin

waarvan gisteren drie van de vier verongelukt is. Een dikke kaars vol kracht voor de dochter die het overleefd heeft...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.