Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

20-07-2010 om 08:51

Kaarsjes op deze dinsdag

4 jaar geleden, werd op deze dinsdag mijn zoon geboren. In nijmegen zijn toen twee mensen overleden tijdens de vierdaagse, een kaarsje voor hen en hun nabestaande. Dat feest in nijmegen zal voor hen nooit meer worden als voorheen. Dit jaar zijn de maatregelen gelukkig beter genomen, tegen de warmte met veel meer water!
En een kaarsje omdat ook op deze dinsdag, maar dan 1 jaar geleden, mijn schoonvader overleed. Kaarsje voor schoonmoeder, die het nu en de afgelopen weken heel moeilijk heeft gehad, ze zit nog met zoveel vragen dat ze niet aan het verwerken toe kan komen. Manlief heeft morgen een vrije dag genomen met bij zijn moeder te zijn, want morgen is het echt de dag van zijn overlijden, al was het wel op dinsdag.
Dit is een dinsdag van veel blijdschap( geboorte zoonlief) maar ook veel verdriet. Dus een grote kaars op deze dinsdag... omdat het gewoon een rare dag is.

groet, polly

Mickey

Mickey

20-07-2010 om 08:59 Topicstarter

Een grote dikke kaars

... voor lieve grappige vriendin C, die na een heftig auto-ongeluk nog steeds in het ziekenhuis ligt en waar het nog niet zo goed mee gaat.
Een grote dikke kaars, ten eerste omdat jullie er allebei nog zijn!!! En ten tweede omdat ik elke dag heel erg hoop op goed nieuws over jou C!

Dikke knuf en hou jullie taai,
Mick

Mickey

Mickey

20-07-2010 om 09:01 Topicstarter

En voor...

... Heli, Kien, Geerke, en álle andere ouders die een kind moeten missen. Ik sluit me aan bij Berber: het moest niet mogen...
Hier brandt een mooi vlinderkaarsje voor jullie.

Liefs, Mick

reina

reina

20-07-2010 om 14:41

Voor a

Deze week is het 2 jaar geleden dat je in 1 klap je hele gezin verloor. Hoe je verder kunt na zo'n onbevattelik drama weet ik niet, ik hoop dat je zo nu en dan lichtpuntjes ziet, maar wat moet dit onbeschrijfelijk zwaar zijn .....

Jacoline29

Jacoline29

20-07-2010 om 14:48

Egoistisch voor mezelf

Want mijn tijdelijke borst prothese blijkt weer lek te zijn.hoeveel pech kun je hebben?

Merel78

Merel78

21-07-2010 om 11:00

Voor mijn lieve r.

voor mijn lieve r. omdat er geen uitzicht komt en je het steeds minder ziet zitten allemaal. Elke dag is opnieuw een crime

Merel

Puck

Puck

21-07-2010 om 12:12

Voor jacoline, m. en ....

Een mooie pink ribbon kaars voor Jacoline: wat een pech kun je hebben.
Een mooie pink ribbon kaars voor M: genezing is uitgesloten maar dat de tumor na een maand hormoontherapie al een centimeter is geslonken stemt hoopvol voor de nabije toekomst.
Een mooie pink ribbon kaars voor alle vrouwen die tegen die rotziekte vechten.

Petr@

Petr@

21-07-2010 om 14:39

Puck

ik zet er drie Pink Ribbon kaarsjes vol kracht naast: een voor Jacoline, een voor M en ook een voor alle vrouwen die vechten, m.n. de twee vrouwen in mijn loopgroepje...

liefs,
Petr@

Jacoline29

Jacoline29

21-07-2010 om 19:08

Meiden spijkers met koppen

brand kaarsjes,fakkels of wat dan ook.
morgen in de namiddag krijg ik opnieuw een tijdelijke prothese,een operatie van een half uurtje en 1 nachtje ziekenhuis.duim dat deze prothese niet lek is of raakt.

Ansulina

Ansulina

21-07-2010 om 20:03

Ook voor a

Reina ,ik doe met je mee ik herinner me nog de totale verbijstering twee jaar geleden.Zomaar in een klap je hele gezin kwijt.

Ansulina

Ansulina

21-07-2010 om 20:05

Voor jamie

Lieve kleine man,wat missen we jou toch.

Ansulina

Ansulina

21-07-2010 om 20:07

Chanty

lieve meid voor jou een grote kaars,omdat je een terugslag gehad hebt en toch zo dapper doorgaat .

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

21-07-2010 om 23:58

Kaarsje voor mijn oom

die maar steeds terugvallen heeft en ook veel tegenvallers, na de eerste chemotherapie... Nu gaat het wel erg slecht. Ik hoop zo dat hij er doorheen komt...

Kaars vol hoop!!

hasse

Puck

Puck

22-07-2010 om 09:08

Voor jacoline

Een drie-maal-is-scheepsrecht-kaarsje. Het MOET nu gewoon goed gaan.

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

22-07-2010 om 22:41

Een nieuwe kaars

Deze draad wordt na ruim 1600 kaarsjes in een halfjaar tijd gearchiveerd. De volgende kaars graag aansteken in een nieuwe draad.

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.