Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Gerdina

Gerdina

26-03-2013 om 20:22

Kaart voor overleden baby

Bij ons in de (kerkelijke) gemeente is een jongetje geboren die bijna gelijk na de bevalling is overleden. De ouders wisten vanaf 30 weken ofzo dat het kindje niet levensvatbaar zou zijn. Nu wil ik ze een kaartje sturen, maar wat zet je daar op? Feliciteer je ze ook met de geboorte of juist niet? Ik weet dat hier ook ouders komen die dit helaas hebben meegemaakt. Wat vonden jullie fijn?
Ik ken de ouders overigens niet persoonlijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bellefleur

Bellefleur

26-03-2013 om 21:16

Wat ik zou doen,

Is het het eerste kindje van de ouders? Zo ja, dan zou ik een zin op het kaartje zetten dat dit kindje ze ouders gemaakt heeft.
Ik zou zelf op de envelop zetten: aan de ouders van ... en dan de naam van het kindje.
Feliciteren zou ik zelf niet doen.

Wilma

Wilma

28-03-2013 om 15:40

Ik wel

Ik vind t feliciteren juist weer wel fijn. Heel erg persoonlijk ligt dat dus. Je kunt toch ze feliciteren met het feit dat ze de ouders zijn van dit kindje. En dan ook helaas gecondoleerd.

Mijn kind heeft vier maanden geleefd en toch hebben er veel mensen ons niet gefeliciteerd, misschien omdat hij in t ziekenhuis lag ofzo, ik weet t niet.

In elk geval superlief dat je een kaartje stuurt, bij ons was dat wekenlang ons houvast op elke dag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.