Home » Forum » Man heeft hersenbloeding gehad

Man heeft hersenbloeding gehad

37 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Wilgenkatje
Wat fijn zeg !!

Dat geeft wat moed! Goed om van je te horen.

Niny
Update: het gaat steeds beter

We zijn weer een aantal dagen verder en het gaat steeds beter met mijn man. Hij kan inmiddels zelf zijn tanden poetsen en brood smeren, heeft een rolstoel waarmee hij zichzelf kan voortbewegen en we zijn vandaag met hem naar buiten geweest. Bedankt voor al jullie ervaringsverhalen, harten-onder-de-riem en meeleven!
Hartelijke groet,
Niny

Kaaskopje
Fijn Niny

Dat zijn goede berichten 😊

Wilgenkatje
Wat fijn !

Goed dat je weer even wat laat horen! Bemoedigende stappen vooruit. Dat er veel mogen volgen en dat het wennen aan het veranderende leven jullie met elkaar gaat lukken. Het is niet niks !!!

Hanne
Fijn!

Wat fijn dat het herstel de goede kant op gaat.

Ava
Ervaring

Met lange ziekenhuisliggers, (geen hersenbloeding, helaas kan ik je daarmee niet verder helpen) maar heb ik wel een tip voor je. Ziekenhuisbezoeken zijn een aanslag op je tijd en emoties en dan ook iedereen op de hoogte houden.. je wordt geleefd.

Je kan op gezette tijden, als er weer wat nieuws te vertellen valt, één mail er uit doen naar alle familie, vrienden, buren etc over de stand van zaken met eventueel tijden wanneer je thuis bereikbaar bent. Dan weet iedereen ook wanneer je bereikbaar bent. Eventueel kan een van je kinderen als tijdelijk contactpersoon optreden. Vergeet daarin jezelf niet. Jij kan ook hulp gebruiken (bij boodschappen doen, een poststuk aannemen of wegbrengen, af en toe even niet hoeven koken, auto wegbrengen naar de garage, een lift naar het ziekenhuis) zodat je er voor je man kan zijn of niet dadelijk met een burnout zit. Mensen willen vaak graag helpen maar weten niet goed hoe of durven geen contact op te nemen. Zo’n langdurige ziekenhuiservaring kan je behoorlijk vereenzamen op den duur.

Pagina's