Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Polly Shearman

Polly Shearman

20-12-2011 om 14:53

Oproepje [voor pasgeboren tweeling]

Ik heb jullie even nodig:
zaterdag ochtend is na een gezonde zwangerschap mijn vriendin bevallen van een tweeling, met bijna 38 weken, na een aantal uren bleek het met de jongste niet goed te gaan. Ze zijn overgebracht naar het sophia, daar is hij geopereerd. Er lijken nu steeds meer dingen bij te komen. zijn tweeling zus deed het heel goed, maar moet nu ook bij haar moeder weg omdat ze onder een blauwe lamp moet. Mijn vriendin is inmiddels de wanhoop nabij.
Sturen jullie aub al jullie liefde en kracht naar mijn vriedin en haar tweeling....

ik vind het zo moeilijk dat ik verder niks kan doen....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

O polly

Wat een schrik voor je vriendin (en jou natuurlijk). Hoe verliep de operatie van de jongste? Wat is zijn prognose of is er nog veel onbekend?
Wb de blauwe lamp: als dat het enige is, met zijn zusje, komt het vast goed. Mijn oudste moest er ook onder, maar meestal komt het dan ook gewoon goed. Maar ik weet hoe erg het is als je je vers geboren baby niet bij je kunt hebben, en ook als je in spanning moet zitten! Heel veel sterkte voor je vriendin, ik brand een kaarsje voor de kleintjes!

Polly Shearman

Polly Shearman

20-12-2011 om 16:57

Lamp

We weten allemaal dat die blauwe lamp niet erg is, maar voor mijn vriendin was het een enorme troost haar meisje bij haar te hebben terwijl haar knul op de IC aan allerlei toeters en bellen ligt, en nu is het meisje ook al weg....
Haar zoon is stabiel maar ligt nog wel aan de beademing en dat moet niet te lang gaan duren lijkt mij...
maar goed, de aandoening zelf is heftig, maar niet onoverkomelijk.. het is gewoon zwaar! en vreselijk! aargh... machteloos..

Niny

Niny

20-12-2011 om 17:00

Hier branden drie kaarsjes!

Hoi Polly,
Wat een ellende, ik hoop dat ze gauw allebei haar baby's weer bij zich mag hebben en dat ze allebei gauw opknappen!
Niny

Petr@

Petr@

20-12-2011 om 17:33

Hier

ga ik nu ook wat kaarsjes voor haar en de kindjes aansteken...

liefs,
Petr@

Polly!

Wat erg voor je vriendin en haar gezin !!
Is het wellicht mogelijk dat haar dochtertje toch bij haar mag en dan onder een biliblanket ? Als ze aangeven dat dit voor haar echt de druppel is dat ze haar dochtertje nu ook niet bij haar mag hebben dan kan er wellicht toch net iets meer.
Heel veel sterkte !
G

May

May

20-12-2011 om 20:30

Kaarsje

Ik steek een kaarsje aan voor je vriendin en haar kindjes!!!!

Ely

Ely

20-12-2011 om 20:33

Kaarsjes branden

Sterkte voor jullie allemaal!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

toja

toja

20-12-2011 om 20:56

Kaarsjes

Ook hier branden kaarsjes......

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Polly

Ja, snap ik helemaal hoor, dat het teveel is dat ze haar dochtertje nu ook al niet meer bij zich heeft.
Echt heel zwaar voor haar!

Fiorucci

Fiorucci

21-12-2011 om 06:59

Natuurlijk

Natuurlijk brand ik kaarsjes. Ze zijn in goeie handen in Sophia!

Polly Shearman

Polly Shearman

21-12-2011 om 13:18

Het helpt!

Hij is van de beademing af!!!

Da's goed nieuws!

Wat fijn! Mag hij nou ook binnenkort bij zijn moeder slapen?
En hoe is het met zijn zusje?

Nancy

Nancy

21-12-2011 om 22:09

Polly

Hallo Polly,

Jouw berichtje raakte me behoorlijk, zelf ben ik moeder van een veel te vroeg geboren tweeling en heb ik maandenlang in het Sophia gezeten, daarom wens ik je vriendin dat ze snel haar kindjes mee naar huis mag nemen. Gelukkig was je laatste bericht weer positiever. Zeg maar tegen je vriendin dat ze in het Sophia in de allerbeste handen zijn! Ik ben hen tot op de dag van vandaag nog dankbaar wat ze voor ons gedaan hebben. Het gaat helemaal goed komen met die kleine tweeling, daar ben ik van overtuigt, vanavond branden er hier 2 kaarsjes voor hen......

Asa Torell

Asa Torell

23-12-2011 om 15:07

Ik zet er nog eentje bij

voor verder herstel, ik hoop dat alles nog steeds de goede kant op aan het gaan is met die kleintjes!

Polly Shearman

Polly Shearman

23-12-2011 om 15:53

Pfff

weer goed nieuws, hij is van de IC naar de High Care overgeplaats, omdat het al beter gaat, hij heeft met zijn zusje in een bedje gelegen. Het komt goed ! ik voel het!!!
badankt voor jullie kaarsjes en steun...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.