Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Dropke

Dropke

27-03-2009 om 23:41

Toch weer zwaar

Vanmorgen werd ik wakker en natuurlijk dacht ik gelijk aan mijn vader. Het is nu bijna 2 jaar geleden en hij zou vandaag zijn 61e verjaardag vieren. Ik had (van mezelf) verwacht, dat ik er niet heel veel moeite mee zou hebben, maar wat viel deze dag me tegen. Het gaat eigenlijk zo goed...ik denk er niet elke dag meer aan, maar vandaag...pfff. Ik probeerde ook nog mijn verdriet binnen te houden, wat helemaal niet lukte. Ik heb dus vreselijk moeten huilen en mijn man vond dat weer zo erg. Hij voelde zich zo schuldig. Ik vertelde dat ik ik mijn vader miste, hij mist de zijne ook, maar zo voelde hij het...ik heb je zoveel afgenomen. Niet alleen je vader, maar ook je familie. We proberen die nachtmerrie te vergeten, maar op deze dagen staan we er weer midden in. Ik wil helemaal niet dat hij zich schuldig voelt, maar door mijn verdriet. Het voelt dan, alsof ik naar hem wijs. Wat blijft het moeilijk...

Dropke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

28-03-2009 om 09:43

Dropke

Wat hebben jullie het zwaar en wat heb ik een bewondering voor jullie. Ik brand een grote kaars en geef je een dikke knuffel!

Dropke

ik begrijp niet veel van je verhaal maar ik maak eruit op dat je je paps heel erg mist. een knuffel voor jou (((((dropke))))) en hou je taai vandaag

koentje

koentje

28-03-2009 om 12:00

Dat verdriet komt dan weer even in alle hevigheid naar boven he?
Maar bij jullie zijn natuurlijk enorme complicaties wat me heel moeilijk te verwerken lijkt. Maar in ieder geldt toch dat schuldgevoel verloren energie is. Je man moet proberen zich echt en alleen op jouw verdriet te richten. Er moet wel ruimte zijn voor jouw verdriet bedoel ik, het mag niet zo zijn dat jij je verdriet probeert weg te stoppen omdat hij het er dan weer zo moeilijk mee heeft...
sterkte meid!

ilsepilse

ilsepilse

28-03-2009 om 22:27

Knuf

dikke knuffel dropke xxx

Och lieve dropke

Wat moeilijk blijft dat toch....
Heel veel sterkte, ook voor je man. Ik denk aan je xx
Geerke

Droppie...

lees het nu pas. Ik heb niet veel woorden om de pijn te verzachten. Ik sla een arm om je heen en houd je stevig vast! Hopelijk wordt de pijn over een tijdje (paar jaar) iets dragelijker voor jullie, ietsjepietsje minder scherp.

Knuffel van Purk

Dropke

Geen woorden, maar een extra kaarsje hier voor jou en een virtuele stevige arm om je heen!

Liefs, Beertje(s)

knevel

knevel

31-03-2009 om 22:11

Late reactie

Dropke, sorry voor mijn late reactie. Een knuffel voor jou en je man. Heel veel sterkte!!

Eveline

Dropke

Dropke

01-04-2009 om 13:02

Bedankt voor

alle hartverwarmende reakties. Ik voel me nu weer een beetje rustiger, maar de paasdagen moeten nog komen natuurlijk. Mijn man is zwaar-overspannen en dat helpt natuurlijk ook niet echt. Gelukkig de komende dagen lekker weer.

liefs Dropke

roanne

roanne

01-04-2009 om 21:12

Dropke

Sterkte voor jou en je gezin!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.