Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

jolanda van beek

jolanda van beek

17-11-2008 om 14:17

Verlies [kindje verloren]

wie heeft net als ik een kindje verloren

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

17-11-2008 om 14:26

Jolanda

Ik heb geen kindje verloren, maar weet dat er hier meerdere moeders zijn die wel een kindje verloren hebben en jouw verhaal graag aanhoren.
Net als ik trouwens, wil je wat meer over jouw kindje vertellen, jongetje of meisje, naam?

liefs,
Petr@

Wilma

Wilma

17-11-2008 om 15:49

Ook. Een jongetje. Vier maanden oud geworden. Martijn*, een heel knap klein jongetje.

Wil je vertellen wat jouw kindje is, een jongetje of meisje? En hoe heet hij of zij?
Hier bij Ouders Online zijn een heleboel ouders, helaas, die net als jij een kindje verloren hebben. In de buik overleden, bij de geboorte overleden of nĂ¡ de geboorte overleden en nog een tijd(je) geleefd, helaas zijn van elke categorie tig ouders hier.

Groetjes en als je wil schrijven, er zijn hier lotgenoten genoeg,

Wilma

Hanny61

Hanny61

17-11-2008 om 18:37

Ik ook

Het is al zestien jaar geleden, maar nog steeds heeft het een grote rol in mijn leven. Ik zou het fijn vinden als je er wat meer over vertelde.

mpronk

mpronk

18-11-2008 om 00:20

Jolanda

Begreep dat je lotgenoten zocht.

Nu onze eerste knul is met 29 wk in mijn buik overleden.
Dit was 12 jaar geleden. Maar ik weet het nog precies.
Dit blijft altijd bij ons. Ons eerste kindje zomaar ineens in mijn buik overleden. (okt 96)
Zijn naam is Arthur.

Na Arthur hebben we in 99 een dochter gekregen. Zij is geboren na 27,5 wk en woog 580 gr. Inmiddels een emid van 9 jaar. En ons laatste wonder is David. David is nu 2 jaar geboren na 33,5 wk en woog 1700 gr. Een reus vergeleken met zijn zus en broer.

wil je meer weten of prive mailen.

[email protected]

groeten marion

elides

elides

19-11-2008 om 14:01

Jolanda

inmiddels is het 13 november 10 jaar geleden dat mijn kleine meid ter wereld kwam. ze is overleden tijdens mijn zwangerschap.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-11-2008 om 00:25

Zoontje

21 november, precies 20 jaar geleden, is mijn zoontje na een zwangerschap van 29 weken dood geboren. Het ter wereld brengen van zijn lichaampje heeft een kleine week geduurd.

Lieve jolanda

Lieve Jolanda, vertel ons meer van je kindje, hoe heet hij of zij, wat is er gebeurd, als je dat delen wilt?
Ik zal mijn verhaal in het kort vertellen:
Ik heb op 19 november 2005 mijn kleine Enzo* van toen 8 maanden, levenloos gevonden in de kamer. Een oorzaak daarvan is nooit gevonden. Het hele circus van 112, ambulances, spoed en paniek, gereanimeerd - zijn hartje klopte weer!! Maar hij moest wel beademend worden, het VU, intensive care, mijn kleintje, mijn ventje.... de beademing die gestopt moest worden, maar hij ging door!! Tegen alle verwachting van de artsen in!! Hij bleef echter ver buiten bewustzijn en is ook nooit meer bijgekomen, al leek het vaak alsof hij je zag en alsof hij voelde dat je er was....
8 maanden later op de 3e verjaardag van zijn grote dappere broer Reimer, is hij uiteindelijk overleden.
Dit forum is mij tot zeer, zeer grote steun geweest. Dus lucht je hart hier, er zijn veel lotgenoten. Lieve mensen die naar je luisteren en hun eigen verhaal hebben.
Ik zou graag een beeld hebben van je kindje, hoe zag hij of zij eruit? Wat was zijn of haar naam?
liefs Geerke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.