Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

augie

augie

29-12-2008 om 22:50

Verlies vader geen onnatuurlijke dood.

hallo,
dit is moeilijk ,mijn vader is een maand geleden overleden en we weten niet hoe het is gebeurt,hij was geestelijk moe hij had slaapstoornis sinds 7 weken en kon echt niet meer slapen,er maalde heel veel dingen door zijn hooft heen en wis op een gegevenemoment niet meer wat hij hier mee aan moes,
hij zocht hulp wat hij ook kreeg anti depri pillen slaap pillen wat eigelijk allemaal niet mocht baten terwijl we weten dat het zijn weken nodig heb om dat je lichaam het op moet nemen.
maar hij leefde zo in zijn eige wereld hij was erg negatief over alles,toen heb hij zich zelf op laten nemen in een kliniek maar daar keken ze niet naar hem om hijn kreeg zijn pillen en eten en daar moes hij het mee doen,terwijl hij riep om hulp heel veel hulp.
maar toen hebben ze mijn vader een paar dagen later dood gevonden in een sloot,en dat is iets wat ik nog niet een plek kan geven,
heb iemand hier ervaring mee? zou het erg fijn vinden om hier over de ervaring mee tekunnen delen.
je vraag je zoveel af heb hij het bewust gedaan, is het een ongeluk geweest (het was die nacht erg storm achtig)heb ie stemmetjes gehoord,(dat had hij namelijk de hele dag)een paar dagen voor zijn dood.zoveel vragen zit ik mee.
ik heb mijn verhaal kort gehouden.

groetjes augie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
augie

augie

29-12-2008 om 22:53

Sorry onnatuurlijke dood moet het zijn

het is een onnatuurlijke dood.dat veel vragen achterhou.

augie

tonny

tonny

02-01-2009 om 15:59

Augie wat afschuwelijk!

Ik zou zeker gaan praten met de mensen van de instelling waar hij woonde. Ze hebben daar beslist steken laten vallen (al is niet alles in alle gevallen verwijtbaar) maar alleen al om er een klein beetje duidelijkheid over te krijgen zou ik met hen willen spreken.

'Een plaatsje geven' ach dat is maar zo'n term in het spraakverkeer. Het is simpelweg afschuwelijk en je hebt alle hulp nodig die je kunt vinden (en dat geldt evenzeer voor mensen met psychische nood... Een vriendin van me liep stage op zo'n afdeling en beschreef precies wat jij vertelt, mensen worden op wat therapie-uurtjes na veel te veel aan hun lot overgelaten. Zal vast niet overal zo zijn, maar het komt wel voor)

tonny

augie

augie

02-01-2009 om 19:24

Reactie

hallo,wij hebben idd met de instelling gepraat,zei zeiden alleen dat hij vrijwillig zijn eige heb laten opnemen en dat hij gaan en staan mog waar hij wilde ,hij ging wel vaker een ommetje maken.
ze hebben s avonds laat zijn vrouw gebelt dat ie niet was terug gekeert en vonden het niet nodig om de politie tebellen,en de volgende morgen ook niet maar toen was het al te laat,ze vonden hem vrij snel,gelukkig!!!
de instelling heb verder geen reactie gegeven ze vonden het erg wat er gebeurt was en geen spijt of iets dergelijks kon er van af. ,er was geen dokter aan wezig niets de gehele tijd dat mijn vader daar gezeten heb,ze lieten hem echt aan zijn lot over.

de instelling is van de rivierduinen in voorhout een psygiatrische inrichting.

ik heb uit eindelijk van andere mensen gehoord waar van familie ook daar waren op genomen dat er idd niet naar de mensen wordt omgekeken.

knurf,wij vragen ons echt af wat er is gebeurt maar daar zullen we nooit achter komen,het water waar hij is gevonden was zo.n 50 cm diep en hij was bang voor water,ik denk zelf dat er een stemmetje zei je kan zo niet meer verder,we zijn op de plek geweest hebben met de bewooner gepraat die hem heb gevonden en die zeiden dat de politie eigelijk zo weer weg waren te snel voor haar gevoel.
er is sectie verricht maar hebben niets vernomen over water in zijn longen of iets dergelijks alleen dat hij een hele nacht in het water heb gelegen.
en dat mis drijf was uit gesloten.

groetjes en hopelijk tot horens.

augie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.