Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Melita

Melita

01-02-2018 om 23:01

Verlies/Verwerking/Kinderwens

Manier van verwerking via FB, alleen zichtbaar voor vrienden.

Mijn sociaal netwerk is heel erg klein. Heb 1 hele goede vriendin. Verder sociale contacten via het werk en app contact. Heb nauwelijks contact met familie. Ik heb ervoor gekozen om mensen/vrienden via FB op de hoogte te houden. Dit voorkomt tig keer dezelfde vragen. Ook wist ik niet hoe mijn verwerking zou verlopen. Kon ik er gemakkelijk over praten of zou ik constant in tranen uitbarsten? Tot op heden gaat het herstel en de verwerking erg goed. Ben zo trots op die kleine man! Voor altijd in mijn hart! Mijn motivatie!

Waarom deel ik dit? Door de schrijven lucht het op, door te delen deel ik mijn trots. Jayden mag gezien worden, want wat is hij mooi! Hij heeft het verdiend! Jayden is mijn grote trots, heb hem ook aangegeven bij de gemeente. Momenteel word er obductie uitgevoerd voor verder onderzoek. Daarna word hij samen met andere ziekenhuisbaby'tjes gecremeerd en uitgestrooid. Vrij om te gaan!

De verwerking gaat goed. Ben erg blij met alle tastbare herinneringen. In afwachting van de vele fotos die de fotografen gemaakt hebben. Bevalling is helemaal gefilmd. Het zijn eerdere wonden/beschadigingen die altijd al gespeeld hebben en nu eindelijk gehoord worden. Denk aan familie, warmte, liefde, vertrouwen. Dat had ik heel graag aan Jayden willen geven. Vind het moeilijk om voor mezelf te zorgen, voor een ander zorg ik des te meer. Daarom zijn de dieren ook mijn alles. Ik moet leren om mezelf te beschermen, goed te eten, structuur en rust te creëren en ... Weg met die 50+ werkweken. Altijd geleefd met oogkleppen op en door door door.

Mijn kinderwens speelt al vanaf mijn 18e. Namen had ik al op papier. Eenmaal een woning kinderkleding/spullen aangeschaft. Iemand hoefde maar het woord familie te zeggen en ik kreeg tranen in mijn ogen. Wil het zo ontzettend graag. Had er alles voor over gehad om voor die kleine Jayden te zorgen, want wat is hij mooi! In de hersenen bevinden zich 2 cystes en is geen hersenbalk aanwezig. Daarbij zijn zijn hersenen onderontwikkeld en het leven als een kasplantje erg groot. We hebben gewoon enorme pech gehad. Desondanks... Een goede maar moeilijke beslissing moeten maken.

Mijn dag komt ooit nog wel....... Wil Jayden het liefste met de hele wereld delen, maar daar zijn verschillende meningen over verdeeld. Jayden is mijn trots, hij mag gezien worden!

Moemie

Moemie

03-02-2018 om 23:15

Jayden

Dag lieve mama van Jayden,
Hij is helaas niet meer bij je maar woont in je hart.
Je komt sterk op me over, maar voel je verdriet.
Je kleine man Jayden heeft je moeder gemaakt.
Goed dat je je liefde voor hem met ons deelt.
ik hoop van harte je dat je ooit nogmaals moeder mag worden van een broertje of zusje van Jayden.....

Kaaskopje

Kaaskopje

04-02-2018 om 01:26

Wat verdrietig Melita

Toen ons dit overkwam, zag ik nadat we thuis gekomen waren, in de tv-gids dit staan: "Ik zag je pas, toen je er niet meer was." Jee, wat was dat raak! Ik vond troost vanuit de gedachte dat het beter voor ons zoontje was, dat hij niet met zijn aandoening hoefde te leven. In november was dit 29 jaar geleden.

Jayden zal altijd bij je blijven horen, hij heeft je moeder gemaakt. Zo rauw als het nu nog voelt, blijft het niet.

Heel veel sterkte.

PS. Uiteraard ben je vrij om Jayden op bijvoorbeeld FB te laten zien, maar dat kan door andere mensen als schokkend ervaren worden. Je kunt voorkomen dat mensen ongewild foto's zien, door eerst in een stukje tekst aan te kondigen dat je in een reactie foto's hebt geplaatst. Dan kan iedereen zelf beslissen of ze de foto's willen zien of niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.