Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Nikus

Nikus

09-05-2009 om 23:50

Voor iedereen die moederdag zonder moeder, kind of partner moet vieren

Ilse De Lange i still cry

I'm making flowers out of paper,
while darkness takes the afternoon.
I know that they won't last forever,
but real ones fade away too soon.

I still cry, sometimes when I remember you.
I still cry, sometimes when I hear your name.
I said goodbye and I know you're allright now,
but when the leaves start falling down, I still cry..

It's just that I recall september.
It's just that I still hear your song.
It's just I can't seem to remember,
forever more those days are gone.

I still cry, sometimes when I remember you.
I still cry, sometimes when I hear your name.
I said goodbye and I know you're allright now,
but when the leaves start falling down, I still cry..

I still cry, sometimes when I remember you.
I still cry, sometimes when I hear your name.
I said goodbye and I know you're allright now,
but when the leaves start falling down, I still cry..
But when the leaves start falling down, I still cry.....


http://www.youtube.com/watch?v=DVmm4DfP6qY

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marsudan

Marsudan

10-05-2009 om 00:01

Nikus

Kl*te he...
Mijn eerste moederdag zonder mama
Mijn eerste moederdag zonder partner... ik weet zelf waar ik 'mijn' cadeautjes heb verstopt
Mijn vader ook jarig op deze dag...
Het wordt een rare moederdag. Neefje viert zijn verjaardag dus wel afleiding, maar... Ma weet hoe blij ik ben als het maandag is. Mama, je kaarsje brandt bij je foto... dikke kus van mij. Stuur me wijsheid, liefde en kracht, dan komen we er wel door.
Nikus, sterkte vandaag...
Marsudan

reina

reina

10-05-2009 om 07:33

Nikus, marsudan

Sterkte...

Minet

Minet

10-05-2009 om 16:09

Voor de moeder

van wie de dochter vandaag moederdag viert bij mij. Dochter wilde zelfs niet even bellen naar haar moeder, en gaf mij een mooi kadootje....
Voor haar pleegmoeder die veel met haar te stellen heeft kocht ze gisteren een kaars met daarop een hart en de tekst: voor (naam pleegmoeder).... van ......
Op die momenten voel ik me erg verward en ben in gedachten bij haar eigen moeder die dit meisje vandaag erg zal missen :s

Ik mis ze ook zo

Ik mis mijn moeder en mijn zoontje ook zo erg.
Speciaal vandaag? Ik weet het niet, misschien wel een beetje.

En tegelijkertijd

Tegelijkertijd ook zó genoten vandaag, van mijn lieve grote en kleine mannen. Ik kan dan toch vieren, raar misschien.

roanne

roanne

10-05-2009 om 19:35

Voor jullie

brand ik vanavond mijn kaarsjes! Gelukkig heb ik mijn moeder nog, we missen wel allebei onze vader (Roanneman en ik)
Roanne

Ik heb

een fijne, mooie dag gehad... Prachtige ketting gehad van mijn man; omdat het de eerste moederdag zonder moeder is...
Met zoonlief in het zonnetje naar het kerkhof gefietst en een witte bloem bij mijn moeder neergelegd...
God, wat mis ik haar!

Petra-

Petra-

10-05-2009 om 21:24

Gevoel op hol

Genietend van de knutsels en kadootjes van mijn kanjers, een uurtje later de tranen bij het graf van mijn mama. Na een uurtje een steek door mijn hart, heel erg maar wilde eigenlijk niet naar mijn schoonmoeder.

En dan in gedachten ook zo blij met alles wat ik heb, in gedachten bij iedereen die zoveel meer moet missen, die zo'n kindersnoetje moeten missen.... Moederdag, een emotionele achtbaan, met zoveel verschillende gevoelens.

Niet compleet

Moederdag was niet compleet. Ondanks dat ik mezelf zo had voorgenomen niet bij de 'speciale dagen' zoals moeder&vaderdag, verjaardagen enz. extra stil te staan bij wie ik verloren heb, lukt het me niet zo goed.
Ik heb gisteren wel extra genoten van mijn kinderen, wat een goed en lief stel zijn ze toch!
Maar de rit naar mijn ouders, hun blije lach door het zien van hun kleinkinderen, ik mis het zo enorm.

Het is alweer bijna 5 maanden geleden dat ik ze beiden in korte tijd verloren heb, maar het voelt zo vers en het verdriet komt steeds dichterbij.
Herkennen jullie dat?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.