Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Laura

Laura

01-04-2013 om 17:24

Voor mijn mannetje

Je hoofdpijnen zijn weer in alle hevigheid terug gekomen, met dit keer hele vreemde klachten erbij.Morgen onder de scan,lieverd toch...ik probeer positief te blijven, maar wat een zorgen maak ik me om jou...
Kus, mama

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
merene

merene

01-04-2013 om 18:55

Voor laura's mannetje

Ee

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

merene

merene

01-04-2013 om 18:56

Voor laura's mannetje en laura

Een kaars voor jullie. Wat zul je je zorgen maken.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

01-04-2013 om 21:53

Ook

een kaars vol kracht en hoop...

liefs,
Petr@

mix

mix

01-04-2013 om 22:39

Wat een zorg

ik wens jullie enorm veel sterkte en hoop dat de scan duidelijk maakt wat er aan de hand is en bovenal: dat het iets relatief eenvoudigs is.

Ely

Ely

01-04-2013 om 23:23

Een kaars

Voor Laura en haar mannetje, een kaard vol hoop en kracht, hopelijk brengt de scan duidelijkheid en is het te verhelpen. Dterkte

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rafelkap

Rafelkap

02-04-2013 om 06:23

Voor laura

Sterkte vandaag. Wat een zenuwslopende dag! Ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen vannacht..

Fiorucci

Fiorucci

02-04-2013 om 07:17

Laura

Veel sterkte vandaag!!!

Bellefleur

Bellefleur

02-04-2013 om 10:12

Kaars voor lauragezin.

Heel veel sterkte vandaag

Laura

Veel sterkte Laura, wat een onzekerheid!!
ps: ben jij de Laura die ik ken, met haar zoon met ernstige hoofdpijn? (ik heet in het echt ook Geerke, en daar ken je er vast maar eentje van) -

Veel sterkte

Hopenlijk weet je al iets meer!

Laura

Laura

02-04-2013 om 19:42

Wat lief!

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Vandaag heeft hij de scan gehad en volgende week krijgen we daar de uitslag van. Hij is al een poosje bekend met migraine,maar nu ziet hij er flitsen bij en ziet wazig, gaf vorige week aan dat hij scheel zag.De huisarts heeft zelf contact opgenomen met de kinderneuroloog. Daar konden we meteen de volgende ochtend terecht. Hij kreeg meteen een EEG en is weer begonnen met medicijnen.De neuroloog vermoed dat het een combinatie is migraine met epilepsie. Het wordt een spannende week!
Geerke, die Laura ben ik ja!

Laura

Nou pfff, dat wordt spannend inderdaad. Had je zelf aan epilepsie gedacht? Sterkte deze week, onzekerheid is maar niks. Hoe vond hij de scan, lijkt me best spannend.

En bijzonder je hier te zien, ik verwacht niet zo snel hier "echte bekenden", leuk!

Laura

Laura

03-04-2013 om 10:41

Geerke,

Epilepsie komt wel in mijn familie voor, Bryan heeft kort na zijn geboorte ook insulten gehad,daarom ben ik nu wel wat angstiger voor de uitslag.
De scan vond hij erg interressant, hij was niet zo van slag als met de REG vrijdag.

Ik kom al een poosje op het forum, schrijf niet heel actief mee, ben mwer een meelezer

lottie

lottie

08-04-2013 om 20:12

Veel sterkte

Heel veel sterkte met die onzekerheid. HOpen op het beste voor je mannetje.

P.S. Past deze topic by the way niet beter in 'Gezondheid'?

Hoi laura

Ik zag je even snel in het voorbijgaan vandaag. Heb je al een uitslag gehoord?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.