Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

06-11-2009 om 10:56

Voor mijn vriendinnetje

Ze zit een diep dal, vecht al maanden tegen leukemie en nu moet er weer een extra maand chemo tegen aan. 5 dagen per week naar Amsterdam, het is zo zwaar.
En nu vertelde ze dat het aantal kaartjes steeds minder wordt...en daar wil ik zo graag wat aan doen! Willen jullie me helpen? mail me dan op [email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Je hebt mail

Je hebt mail Petra! Ik ben echt iemand van dit soort dingen. Superfijn om te kunnen helpen.
liefs Geerke

mee1977

mee1977

06-11-2009 om 11:59

Je hebt mail

petra ik heb je gemaild

Petra-

Petra-

06-11-2009 om 12:05

Hier word ik zo blij van

en mijn vriendinnetje vast nog meer!

Bastet

Bastet

06-11-2009 om 12:10

Tuurlijk

Ik ga je mailen,tuurlijk.
Bastet

Ik ook wel

ik heb je gemaild

Rieke

Rieke

06-11-2009 om 15:25

Ook

ja hoor, ik doe mee

Petr@

Petr@

06-11-2009 om 16:47

Ik ook!

Ik ga je nu mailen.

gr.
Petr@

Ik ook

Je hebt mail!

elsje78

elsje78

06-11-2009 om 21:39

En nog een...

ga je nu mailen!

Elske

Starry Night

Starry Night

07-11-2009 om 13:44

Kaart gisteren op de bus gedaan

Ik hoop dat ze bedolven wordt! Laat je het ons nog even weten?

Ik heb gister ook direkt een kaart gestuurd

via Hallmark ik ben benieuwd hoeveel kaarten ze krijgt.

Petra-

Petra-

07-11-2009 om 15:26

Vandaag

heeft ze drie kaarten binnen gekregen, waarvan één van het Ouders Online-legioen!

Ik ben zo blij met dit mooie warme Ouders Online-legioen, het is er altijd als je ze nodig hebt!

Laura 71

Laura 71

07-11-2009 om 21:07

Nog een

Ik mail je!

Laura 71

Ik zal zorgen

dat ze er over een tijdje nog eentje krijgt.

Petra-

Petra-

07-11-2009 om 21:48

Mijn dank

is groot! En het is zo fijn om te zien dat mijn vertrouwen in de mensen niet onterecht is, dat de verharding van de maatschappij niet iets is wat iedereen betreft! Jullie zijn geweldig!

tonny

tonny

07-11-2009 om 22:36

Gemaild

en als ik het adres heb, gaat mijn kaartje op de post!

tonny

elsje78

elsje78

08-11-2009 om 09:37

Geschreven

Hoi Petra

Heb het kaartje geschreven, ben geen ster in teksten bedenken, maar het komt uit een goed hart...

Elske

Elske (en anderen)

Dat heb ik dus ook. Kaartje ligt klaar, wil het morgen op de bus doen. Nu nog bedenken wat ik erop zet...
Vind het ook lastig omdat het een "vreemde" is. Ze kent me helemaal niet en dan moet je iets op zo'n kaartje zetten voor een eigenlijk heel persoonlijke situatie.
En zetten jullie erbij dat je van oo bent ofzo? Stomme vraag misschien, maar ik ben er echt hard over na aan het denken...

Dat kan best esmee

Je kunt best schrijven dat je Petra van Ouders Online kent. Ik heb ook zoiets geschreven. Verder kun je gewoon wat bemoedigende dingen schrijven (zoals dat er aan haar gedacht wordt). Gewoon "ik heb gehoord van Petra over jouw situatie en ik ken je wel niet, maar ik denk aan je" of zo, kan ook! Er hoeft toch niet per se een bijzondere spreuk of zo op.
Echt, een kaartje in een zware situatie is zó super om te krijgen. Je kunt het dan echt niet gauw fout doen met de tekst.
Groetjes Geerke

Ik heb

er ook zo iets opgezet en dat mijn zoon ook veel kaartjes via ool kreeg en daar van genoot en dat ik dus met alle liefde ook een kaartje stuur naar iemand die positieve energie kan gebruiken (ofzoiets van die strekking ik weet het niet precies meer)

Petra-

Petra-

08-11-2009 om 19:37

Esmee

dat is het, het geeft niet, maar het voelt zo goed als je een kaartje krijgt, als je weet dat er aan je gedacht wordt!

knevel

knevel

08-11-2009 om 19:44

Ook mijn kaartje gaat vanavond op de bus

Dat worden overuren voor de postbode!!

Er komt weer mail!

Liefs, Beertje(s)

You've got mail....

Ik heb je ook gemaild net.
Liefs Aura

Wilma

Wilma

09-11-2009 om 15:36

En hier is ie net op de post!

Dus morgen heeft ze ook weer wat.

Groetjes,
Wilma

Petra

Hoe vind je vriendin alle kaarten en hoeveel heeft ze er inmiddels al via Ouders Online? en hoe gaathet met haar?

Petra-

Petra-

11-11-2009 om 22:08

Jippie

Ze vindt het helemaal geweldig, ze schrijft dat het zó leuk is om thuis te komen en bedankt iedereen!

Oooh wat ben ik blij, dat we dit 'gewoon' kunnen doen voor haar. Inderdaad, kleine moeite, groot plezier!~

Dank jullie wel!

Petr@

Petr@

11-11-2009 om 22:14

Fijn!

Als jij ons nu op de hoogte houdt wanneer de volgende kuur start dan stuur ik de volgende keer weer een kaart.

gr.
Petr@

Petra-

Petra-

11-11-2009 om 23:28

Petr@

De kuren gaan gewoon door, maandag t/m vrijdag, elke dag heen en weer naar het AMC. En dat tot begin januari.

100%mama

100%mama

14-11-2009 om 14:45

Weer mail!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.