Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

traan

traan

24-09-2009 om 15:32

Vreemd verlies

Je kunt iemand verliezen aan de dood, maar ook aan het leven.

Ik treur om het verlies van een goede vriend die ik vele jaren kende, en die nu compleet anders blijkt te zijn dan ik ooit wist.

Hij was vele jaren overspelig en losbandig, zo blijkt nu. Geen mens die het wist; ook zijn partner niet, wier kinderwens hij dwarsboomde.

Wat voel ik me teleurgesteld. Vriendschap die kennelijk niets voorstelde. Allemaal nep. Geen openheid, geen vertrouwen, een dubbele agenda, jarenlang.

Wat een vreemd verlies.

Traan

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

25-09-2009 om 08:17

Sterkte

Ook zoiets kan er flink inhakken!

Och traan

Wat kan dat een deuk in je vertrouwen in mensen slaan!!

ijsvogeltje

ijsvogeltje

25-09-2009 om 14:32

Heftig

Pfoe, ja, dat zal erin hakken. Daar gaat je vertrouwen!
Ik moest direct terugdenken aan een jaar of twaalf geleden; toen werd plotseling (voor ons dan) onze beste vriend veroordeeld wegens ontucht met kinderen. Ik kan mij dus helaas heel goed voorstellen hoe het voelt om 'zomaar' een vriend te verliezen.
Ik wil je heel veel sterkte mee wensen! Heb je mensen om je heen met wie je hier over kan praten en met wie je je emoties kan delen?

traan

traan

25-09-2009 om 21:22

Dat 'delen' is lastig

want heel veel mensen kennen deze persoon en weten nog niet wat er gaande is. Ik ben een van de weinigen die op dit moment op de hoogte is gesteld.

Inderdaad, zoals anderen al zeggen, je vertrouwen is weg. Het lijkt net of de persoon die je altijd kende niet meer bestaat. En dat terwijl ik 'm bijzonder graag mocht.

Traan

ijsvogeltje

ijsvogeltje

25-09-2009 om 22:50

Traan

Dat is dan extra moeilijk lijkt mij, wat een nare situatie joh.
Heb je hem zelf eigenlijk ook gesproken? Dat hebben wij destijds wel gedaan. Niet dat het er echt anders van wordt, maar ik ben toch blij dat we dat toen hebben gedaan. Al was het maar om onze eigen frustraties bij hem neer te leggen, en zijn kant van het verhaal te horen. Is de partner waarover je schrijft een vriendin van je?

traan

traan

25-09-2009 om 23:56

Afspraak

ze zijn allebei vrienden van ons, vriendin en hij; hij al veel langer zelfs.

We hadden al een afspraak staan, ik hoop dat hij die nakomt. Je hebt gelijk, het is goed elkaar toch nog te spreken.

Traan

traan

traan

02-10-2009 om 16:52

Afspraak werd afgezegd

Hoe heb jij dat aangepakt IJsvogeltje, om hem nog eens te spreken?

De afspraak die wij hadden (voordat boven water kwam wat er gaande was) is door hem afgezegd.

Traan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.