Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Wat zeg je tegen iemand..

...die net een zware scheiding aan het doormaken is. Het lijkt me dat je dit als een soort rouwperiode kan beschouwen. Iemand in mijn omgeving die ik niet zo goed ken maar die ik heel sympathiek vindt maakt dit nu mee. Ik zou haar graag laten weten dat ik aan haar denk en haar het beste wens maar weet niet zo goed hoe dat te verwoorden. Misschien is het juist wel prettiger voor haar als je het met rust laat. Ik weet het niet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tuinstoel

Tuinstoel

06-12-2012 om 08:59

Een teken/gebaar

ik vond het prettig om iets te horen of te vermenen. en groots hoeft het niet te zijn. Een kaartje of even zeggen: wat rot. Was al genoeg. Moet wel bekennen dat als ik merkte dat mensen eens alle ins and outs wilde weten, me dat wel tegenstond op een gegeven moment. Maar ik had al snel door duidelijk te zeggen dat ik daar op dat moment even niet geen zin in had (wel op een nette manier, hoor).

echt, even iets...het deed mij goed.

Je eigen woorden

"Ik zou haar graag laten weten dat ik aan haar denk en haar het beste wens."

Ik zou het lief vinden, deze tekst op een kaartje of persoonlijk.

koentje

koentje

13-12-2012 om 00:31

En wat dan

tegen iemand die voor het eerst de feestdagen doormaakt, sinds zoon overleden is...?

Fiorucci

Fiorucci

13-12-2012 om 07:37

Koentje

Ja, moeilijk...ik ontving destijds een kerstkaart,vlak na de geboorte en het overlijden van onze oudste, waarop stond:
Sterkte met deze lastige dagen, ik wens jullie veel lichtpuntjes in het nieuwe jaar.
Ik kon dat erg waarderen,alles beter dan niks zeggen...

Ik denk aan jullie

Of we denken aan jullie..of iets in die geest..Op een kaart, geen zwart witte rouwkaart, maar gewoon een ´zachte kaart´

Fiorucci

Fiorucci

14-12-2012 om 07:32

Inderdaad

Geen standaard condoleancekaart, er zijn tegwnwoordig zulke mooie kaarten te koop gelukkig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.