Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Bedhekje van trombone

Hallo,

Wij zijn bezig met een onderzoek of ruilhandel in deze tijd nog werkt.
Nou hebben wij een bedhek voor baby's ( voor baby's vanaf 2,5 jaar ) in ons bezit en willen wij deze graag door ruilen.

Het bedrek is nooit gebruikt dus is zo goed als nieuw en alles is aanwezig !

Wij kunnen door heel nederland bezorgen/ruilen !

Als u interesse heeft in dit bedhek en een item heeft waarmee u wilt ruilen stuur dan een berichtje met een foto.
Het kan van alles zijn, maar moet wel enigzins de waarde van dit bedhek tegemoet komen.

Triva

Triva

03-01-2017 om 23:37

ruilen

Doe je via een facebookgroep in hoofddorp en een baby is een baby tot de eerste verjaardag.

niels-uit-hoofddorp

niels-uit-hoofddorp

03-01-2017 om 23:44 Topicstarter

peuter*

Beste Triva,

Ik dacht dat het leuk zou zijn om hier neer te zetten aangezien hier veel ouders van jonge kinderen zitten. Doordat ik een gratis OV kaart heb kan ik best ver weg reizen en dacht ik dat het leuk zou zijn om hier aan te bieden.

Een foto van het rekje: http://i.marktplaats.com/00/s/OTk1WDEwMjQ=/z/84AAAOSw9GhYa~N4/$_84.JPG

Groetjes,
Niels

Vesper Lynd

Vesper Lynd

04-01-2017 om 10:37

Leuk

Is dat in navolging van die documentaire over de man die begon met een konijn, en verder ruilde tot hij een huis had?
Ik heb helaas niets aan een bedrek, anders had ik wel iets willen ruilen.

niels-uit-hoofddorp

niels-uit-hoofddorp

04-01-2017 om 17:46 Topicstarter

Klopt!

Dit klopt inderdaad vesper. Een vriend van mij kwam op het idee om dit te doen na die documentaire. We zijn begonnen met een speelgoedautotje. Nu zitten we alleen met zo een rek wat een beetje doelgroep specifiek is Haha

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.