Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Nelli

Nelli

26-01-2016 om 14:32

Cito Boekjes gevraagd voor Onderzoek PABO (met beloning)

Beste Ouders/Verzorgers,

Ik ben op dit moment bezig met de opleiding Pedagogische wetenschappen aan de universiteit van Utrecht en ik hou me nu bezig met onderzoek naar het niveau van de PABO leerling aan de eindfase van hun studie met name de pedagogische aspecten. Dit onderzoek is bedoeld voor de bovenbouw (groep 5,6,7 en 8) om de PABO opleiding te verbeteren en af te stemmen op snelle veranderingen in de maatschappij. Het onderzoek duurt max 2 jaar en ik ben op zoek naar hulpmiddelen, met name de Cito Boekjes voor groepen 5,6,7, en 8. Het zou fijn zijn als er nieuw versie 3.0 van cito boekjes erbij zitten. Het gaat om alle vakken voor:

-Rekenen (E of M Boekjes)
-Technisch lezen (E of M Boekjes)
-Berijpend Lezen (E of M Boekjes)
-Spelling (E of M Boekjes)
-Woordenschat (E of M Boekjes)
-Studievaardigheden (E of M Boekjes)
-Werkwoordspelling (E of M Boekjes)

De boekjes kunnen verstuurd worden als papierversie of digitale versie.
Ik heb een klein budget ook gekregen voor het aanschaffen van studiemateriaal en ik ben bereid om de kosten te vergoeden voor alle studiemateriaal dat verstuurd kan worden.

mijn email adres is [email protected]

Bedankt alvast voor jullie bijdrage

Noet

Noet

26-01-2016 om 14:44

cito

die boekjes kun je gewoon bij cito bestellen, bel ze, leg het uit, dan is er vaak veel mogelijk.

Maaike

Maaike

26-01-2016 om 16:02

Huh

Beschikt de universiteit niet over Cito materiaal? En inderdaad, anders even Cito bellen.

Nelli

Nelli

26-01-2016 om 22:09

Cito Boekjes gevraagd voor Onderzoek PABO (met beloning)

Bedankt voor jullie reactie. Ik had het ook bij de Cito gevraagd, maar helaas volgens hun ze doen alleen zaken met basisscholen en niet met andere instellingen.

Basisscholen bellen

Je doel is onderwijs verbeteren. Als je deze vraag voorlegt aan basisscholen in de buurt denk ik dat er best een te vinden is waar je een dagje mag komen kopiƫren. Su ces.

Noet

Noet

27-01-2016 om 07:27

Vreemd

Dat de uni ze niet heeft. Al eens bij collega faculteiten gevraagd zoals onderwijskunde? Of bij andere uni met onderwijskunde?

Hogeschool

Of anders natuurlijk de bibliotheek van een hogeschool met PABO. Die in mijn stad is algemeen toegankelijk en had toen ik er jaren terug eens rondkeek stapels CITO-boekjes liggen. Succes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.