Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Laurina

Laurina

08-07-2016 om 12:02

Dino boek

Mijn tweeling heeft erg enthousiast dino plaatjes gespaard. Nu hadden ze van de week een ruilmiddel op school en hebben ze de hele verzameling compleet. Probleem: we hebben geen dino boek.
Heeft er iemand misschien een dino boek over, leeg of niet compleet?
We zouden er heel blij mee zijn.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-07-2016 om 12:38

Appie bellen

Waarom bel je niet even met de ah's in de buurt? Er is er vast wel eentje die ze nog heeft. Hier lagen ze gisteren nog bij de servicebalie

Laurina

Laurina

08-07-2016 om 12:58

Helaas

Helaas hebben ze niets meer liggen. We hebben 2 winkels in de wijk, maar ook heel erg veel kinderen.

Triva

Triva

08-07-2016 om 12:59

ja en

dan bel je dus buiten je wijk, naar plaatsen in de omgeving...

Laurina

Laurina

08-07-2016 om 13:37

Gelukt

Ik ben helemaal blij. Inderdaad, er zijn nog supermarkten die ze nog hebben. Oké, half uurtje fietsen, maar dat is dan weer goed voor de gezondheid.

Wilgenroosje

Wilgenroosje

08-07-2016 om 14:59

Triva

Valt niet overal mee hoor. Zal misschien liggen aan de hoeveelheid AH's in de omgeving. We hadden hier hetzelfde probleem en hebben ook rondgebeld, (tot ong. 25 km. in de omtrek) en dat is niet gelukt. Gelukkig via OO wel. Jongetje is de koning te rijk met zijn album.

lauren

lauren

08-07-2016 om 15:08

inderdaad

Ik heb ook begrepen dat het heel erg regio-afhankelijk is. Hier in de hele omgeving niets meer te krijgen, bij mijn zusje ook niet en bij een jaarclubgenootje ook niet maar bij mijn moeder weer wel. Stapels hadden ze daar nog liggen. Hetzelfde met plaatjes, bij sommige Appies waren ze al voor de uiterste uitdeeldatum al op, hier deelden ze ze vandaag (een uur geleden) gratis aan de kinderen uit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.