Home » Forum » Dungans gevraagd

Dungans gevraagd

Ben jij al begonnen met seksuele opvoeding?

Of wil je weten hoe je dit kunt aanpakken? Deel jouw ervaringen hier!

8 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Emmawee
Dungans gevraagd

Onze Stoffer wil toch alsnog heel graag zijn Dunganverzameling completeren. Hij mist de volgende (door hem zelf getypt en dat doet hij bij voorkeur met caps lock aan):
DAPLO, KIRNIR, ROK, KHRIT,NUMNAG GROJE, HEK, KAP, INID, KNOLAK, BENU, BAUKA, LALU, GRIMNIS, RIST, HEVGUND, TURSKAL en BLAGG.
Hij heeft geen dubbele Dungans meer, maar wel in de aanbieding: voetbalkaarten van Robin van Persie #53, Edwin van der Sar #46,Ruud van Nistelrooij #10en Giovanni van Bronckhorst #10.
Groetjes, Maw.

MM.
Elf stuks

We hebben er elf in de aanbieding.
ROK, NUMNAG, HEK, KAP, INID, KNOLAK, BENU, LALU, HEVGUND, TURSKAL en BLAGG.
En gratis een paar voetbalplaatjes erbij als je tenminste die van C1000 bedoelt. We hoeven er niks voor terug.

Groet MM en MM-dochter

Emmawee
Oh mm

en MM-dochter... wat geweldig! Zullen we even gegevens uitwisselen via emmawee73@yahoo.co.uk? Of kom je gezellig naar de meeting op 5 februari?!
Groetjes, Maw.

Emmawee
...en alk

Nagekomen bericht: we missen ook Alk nog. Nou ja, Stoffer mist Alk nog.
(En nu ontploft hier iemand, omdat 'ie erachter komt dat ik hem hier Stoffer noem...)
Groetjes, Maw.

MM.
Hee stoffer

Als je belooft om niet te ontploffen krijg je Alk ook nog erbij!
Groet MM

Emmawee
Haha!

Stoffers reactie: oh nou ik zal niet ontploffen.
MM, je hebt mail.
Ik bedoelde ontploffen trouwens erg positief hoor. Gewoon dat er erg veel lawaai uit kwam, zeg maar. Hij is geen explosief kind, maar wel erg expressief!
Groetjes, Maw.

Emmawee
Heeft iemand nog...

DAPLO, KIRNIR, KHRIT, GROJE, BAUKA, GRIMNIS en / of RIST?

Groetjes, Maw.

Emmawee
Vooral de specials...

Bauka en Groje zijn zeer gewenst. Heeft niemand ze ergens in een laagje stof liggen? ;-)
Groetjes, Maw.

Onderwerp gesloten

Wat leert je kind in groep 1?

En dit is wat je kind al moet kunnen voor hij naar groep 1 gaat: lees het hier.