Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

moeder

moeder

18-01-2018 om 17:17

durf te vragen: lift gezocht

Gaat er iemand toevallig met de auto van Utrecht richting Eindhoven/Sittard/Maastricht? Dochter is vanochtend met de trein naar een meeloopdag in Utrecht gegaan en kan nu niet meer terugkomen. NS weet niet of er vanavond nog treinen gaan rijden en er rijden ook geen bussen.

Flixbus

Even meegedacht maar mijn familielid is te ver weg van de genoemde steden. Maar er gaan ook flixbussen vanaf Utrecht Centraal. Is dat wat?

https://www.busbud.com/nl/bus-utrecht-maastricht/r/u178kd-u1h132

moeder

moeder

18-01-2018 om 17:31

heeft ze al gekeken

Dat ging niet. Er lijkt een trein ri Nijmegen te gaan, van daaruit kan ze de stoptrein naar Roermond pakken want Arriva rijdt wel. Dat gaat ze nu proberen.

Amsterdamse

Amsterdamse

18-01-2018 om 17:32

Twitter #StormPoolen

Zit je dochter of jij op twitter? Check #StormPoolen: lifts gevraagd en aangeboden in het hele land vanwege de nasleep van de storm. Fijne actie, ingezet door Ionica Smeets.

Te lang

Sommigen duren wel 5,5 uur, dat lijkt me te gek.

Maar hier kun je informeren wat er dan wel rijdt.

Arriva - 0900 2022022
NS - 030 751 5155
FlixBus - Informatie over kaartje - 00 49 30 300137300

En uiteraard hoop ik dat er zich snel iemand meldt die wel die kant uitgaat met de auto.

moeder

moeder

18-01-2018 om 17:35

ook

Haar zus heeft twitter, die had stormpoolen voor haar geprobeerd maar ook dat is niet gelukt.

moeder

moeder

18-01-2018 om 17:41

vervallen

De trein naar Nijmegen is weer uit het systeem gehaald

Geen treinen vanavond

Hoorde ik uit betrouwbare bron. Uit Utrecht gaan er wel bussen naar Amsterdam of Rotterdam en vanaf daar weer verder? Anders maar "gewoon" ophalen?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

18-01-2018 om 18:34

MarSy

"Geen treinen vanavond. Hoorde ik uit betrouwbare bron"

Het staat gewoon op de website van de NS.

moeder

moeder

18-01-2018 om 18:46

balen

Soms lijkt er een alternatieve route mogelijk maar die wordt na een paar minuten weer weggehaald. Ik heb pas om 22 uur een auto. Dan is het nog lang en ver rijden vanuit zuid-Limburg. Ik ga toch even klagen, ook al schijnt het overmacht te zijn, dochter wordt wel erg aan haar lot overgelaten (zorg zelf maar voor vervoer, geen bussen) en de informatie die ze op utrecht cs krijgt is erg tegenstrijdig en onduidelijk.

Amsterdamse

Amsterdamse

18-01-2018 om 18:55

Slaapplaats

Wat sneu!
Als ze wél in Amsterdam kan komen, hebben wij wel een slaapplaats voor d’r.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

18-01-2018 om 18:58

Hotel

Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar kan ze niet beter een overnachting gaan zoeken?

Ga er maar vanuit dat per trein weg komen niet lukt.

Bosbes

Bosbes

18-01-2018 om 19:02

Hoe gaat het?

En...hoe gaat het nu? Ik woon in de buurt van Utrecht, we kunnen misschien ergens een matras leggen. ik wil haar best ophalen en we zijn gewoon een normaal gezin (twee rustige pubers hier).

moeder

moeder

18-01-2018 om 19:34

lief

Wat zijn jullie lief allemaal en bedankt voor het aanbod, Amsterdamse en Bosbes.
De buurvrouw van mijn zusje was voor haar werk in Amsterdam vandaag, die pikt op dit moment dochter op in Utrecht en zet haar af bij mijn zusje. Wij halen haar daar dan weer op. Dan wordt het wel laat maar dan is ze wel thuis vannacht em kan ze haar PTA gewoon maken morgen.
De meeloopdag had ze overigens erg leuk gevonden en ze is heel enthousiast over de studie.

Amsterdamse

Amsterdamse

18-01-2018 om 19:46

Gelukkig!

Zie titel

Bosbes

Bosbes

18-01-2018 om 19:48

toch mooi!

Nou, toch mooi, Moeder!
Het zou best even spannend geweest zijn (ook voor haar natuurlijk) maar ik had het fijn gevonden iets voor een OO-kind te doen.
Maar veel beter natuurlijk als ze weer fijn thuis is en morgen haar PTA kan doen.

moeder

moeder

18-01-2018 om 20:15

haha, bosbes

ja, ze zou het doodeng gevonden hebben maar erg dankbaar want alles beter dan een veldbedje in de jaarbeurs. Ze is vrij rustig.
Ik hoorde net op t journaal dat er veel mensen gestrand zijn en dat ns toch nu met bussen bezig is.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

18-01-2018 om 21:29

Fijn!

Moeder.

Met de pubers op stap

Met de pubers op stap

24-01-2018 om 08:39

Kaarten ruilen theatervoorstelling Rundfunk

Ik heb drie kaarten voor de theatershow van Rundfunk: Wachstumsschmerzen. Op het nippertje geboekt, alles was al vol. Nu blijkt mijn zoon op die avond de presentatie van zijn profielwerkstuk te hebben...

Kortom: wie heeft ook kaarten en wil met me ruilen? Ik heb kaarten voor 8 februari in Lelystad. We wonen in Amsterdam, dus theaters in de omgeving zijn prima.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.