Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

zomaar een vriendin

zomaar een vriendin

31-01-2011 om 10:41

Gevraagd: emte zegeltjes

Wie heeft er nog emte zegels over voor het boodschappen pakket? mijn buurvrouw zit in een hele nare periode qua financieen, scheiding en ziekte. Ik probeer zelf zoveel mogelijk zegeltjes te sparen voor haar maar dat schiet niet zo hard op. Ik heb het zelf ook niet heel breed dus doe meestal onze boodschappen bij de aldi en lidl. Ik doe wat ik kan, pannetje soep met een stokbroodje oid.Ik zou het zo fijn vinden om haar zo'n pakket te kunnen geven! De actie loopt tot 12 februari. Wie helpt mij om een straaltje zon te gaan brengen bij dit gezin? Mijn email is;

[email protected]

Groetjes en alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessica O

Jessica O

04-02-2011 om 16:17

Een paar

Hoi

Ik zal er vast nog wel een paar krijgen. Heb mijn kaart vol, die van mijn moeder is ook vol. Alles wat ik over heb wil ik je wel opsturen hoor.

Even het draadje laten lopen dus tot de spaaractie is afgelopen (daarna heb je geloof ik nog 1 week om de kaart in te leveren, toch??)

Jessica

merene

merene

05-02-2011 om 21:41

Ook een paar

Ik wil ze ook wel na volgende week opsturen. Misschien krijg ik er nog een paar.

zomaar een vriendin

zomaar een vriendin

11-02-2011 om 22:57

Aantal zegeltjes is compleet

Heel erg bedankt allemaal! Morgen ga ik haar verassen met het pakket. Degene die nog zegeltjes over hebben kunnen er hopelijk nog iemand anders blij mee maken.

Groetjes, zomaar een vriendin

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.