Home » Forum » Gevraagd kleding maat 4244

Gevraagd, kleding maat 42/44

Ben jij al begonnen met seksuele opvoeding?

Of wil je weten hoe je dit kunt aanpakken? Deel jouw ervaringen hier!

6 berichten / 0 nieuw
Nieuwste reactie
Jons
Gevraagd, kleding maat 42/44

Hallo meiden,

Zoals jullie wellicht weten, zit ik met mijn gezin in de schuldhulpverlening. Dat is krap... Nu kan ik voor mijn kinderen heel goed vooruit qua kleding, maar ik ben zelf het laatste jaar behoorlijk aangekomen en ik heb niet veel passende kleren meer. Is er iemand die -door lekker af te vallen, of omdat de kleuranalyse andere kleuren aangaf ;-) - nog kleren overheeft en overweegt ze in de grote bak te doen? Niet doen, je zou mij er echt heel blij mee maken!

Ik heb inmiddels weinig taille meer, het zit vooral op mijn buik en heupen, dus korte of strakke dingetjes kan ik niet echt gebruiken, ;-)

Je kan me mailen op: jonsool@live.nl

groetjes,
Jons

Carmen
Misschien

Hallo Jons,

Mijn moeder heeft maandag haar kast opgeruimd. Ik weet niet of ze haar spullen al aan een kledingbak heeft gedoneerd. Indien nee dan hoor je van ons!

Carmen.

Jons
Carmen

Ik wacht af, ben benieuwd!

groetjes,
Jons

Carmen
mail

Ik heb wat rokken, een broek en wat shirts. Mail maar even: carmentijdelijk@yahoo.com
Ooit voor Ouders Online ingesteld, maar inmiddels is dit adres niet tijdelijk meer te noemen :-)

Jons
Carmen

ik heb je een paar dagen geleden gemaild, maar nog geen bericht terug ontvangen, is hij wel goed aangekomen?
Je kunt mij ook mailen op: jonsool@live.nl

groetjes,
Jons

Sjootje
Joooooooooooooons

Ik heb je net gemaild!!!
Dan weet je meteen wie Arnold is :-)
Groetjes,
Ansjo

Onderwerp gesloten

Wat leert je kind in groep 1?

En dit is wat je kind al moet kunnen voor hij naar groep 1 gaat: lees het hier.