Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Tonny

Tonny

21-12-2015 om 15:31

gezocht: gipsgietfiguurtjes

Kleinkinderen te logeren gehad, de knutselvaardigheden komen op gang

Wie heeft voor mij een paar van die gipsgiet-figuurtjes? ( We hadden ze vroeger toen onze eigen kinderen opgroeiden, maar weggegooid. Een mens kan niet alles bewaren (gelukkig!).)

Tonny

Tonny

25-12-2015 om 00:10

Ahhh

Niemand??

SES

Mijn dochter heeft voor haar verjaardag van SES een paardje gehad dat je van gips moet gieten. Wordt volgens mij in zo'n malletje aan de ene kant een paardje en aan de andere kant plat. Zodat je het kunt neerleggen of ophangen. Geen idee of je dat bedoelt. Ik herinner me van vroeger idd ook nog van die figuurtjes die uit twee malletjes bestonden die je dan vulde en daarna tegen elkaar vastklemde. Kreeg je dus een 3d figuurtje van.
Maar als het niet perse 3d hoeft te zijn kun je hier eens kijken:

https://www.google.nl/search?q=ses+gips+gieten&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari

Succes!

Tonny

Tonny

25-12-2015 om 22:50

Op z'n kop in een glas

Hing zon rubber malletje. Water erin, gips erbij scheppen, wachten tot te hard was en dan het malletje er voorzichtig afstropen. Daarna kon je her diertje wit houden of beschilderen

Tefal

Tefal

27-12-2015 om 10:22

bij

Bij blokker of marskramer verkochten ze die altijd.

Verder giet ik van alles in bestaande dingen: waar bonbons uitkomen, vormpjes van gevulde koeken, melkpakken enz.

Het duurt voor hen vrij lang eer het droog is, dat maken ze dezelfde logeerpartij waarschijnlijk niet mee. De keer er op kun je alles verven en wie weet iets van bouwen of maken voor feestdagen.

neteret mut

neteret mut

04-01-2016 om 18:58

ik heb er een heleboel maar

wil ze niet kwijt. Lenen kan wel (zelfs wel voor iets langere tijd)maar uiteindelijk wel terug (ben net grootmoeder geworden dus ze komen wel weer van pas)

Henriette123

Henriette123

05-01-2016 om 14:36

Pipoos

Vandaag bij Pipoos in Arnhem gezien.
Losse figuren, oa, hond, poes, egel.

tonny

tonny

05-01-2016 om 20:00

bedankt henriette

dan ga ik daar eens kijken !

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.