Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Bastet

Bastet

30-11-2009 om 07:43

Het geheim van de sint!

In de aanbieding: Het geheim van de sint - je zult er aan geloven!Geschreven door Greet de Bruijn.
Een spannend verhaal over de onthulling van het grote geheim!Veelbesproken op dit forum.
Je kind al lezend vertellen over de onthulling van het grote geheim...een handreiking voor ouders en kinderen om op een positieve manier achter het het geheim van sinterklaas te komen.
Nergens meer verkrijgbaar,ter overname voor 5 euro.
Groetjes,bastet [email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

01-12-2009 om 11:06

Bastet

Ik heb nu even niet de beschikking over mijn mail, maar ik stuur je vandaag nog een mail. Ik heb wel interesse. Het is toch dat boek waar vorig jaar (of het jaar daarvoor) reclame werd gemaakt op t.v.?

Bastet

Bastet

01-12-2009 om 11:26

Puck

Dat weet ik niet,ik denk het niet,ik heb het eervorig jaar al met grote moeite te pakken kunnen krijgen.Hier een afbeelding van het boekje: http://www.famvdhurk.nl/pl/archives/Frontside_book_small.jpg
Het gaat over een meisje van 8 jaar,wat zich toch af begint te vragen hoe dat nou allemaal zit,met sinterklaas,en gaandeweg achter het grote geheim komt,hoe het nu echt zit!Mijn dochter vond het erg leuk,haar vragen werden beantwoord,en gaandeweg het boekje begon het haar te dagen dat Sint dus niet bestaat,handig hulpmiddeltje dus,voor het vertellen,dit boekje!

Puck2

Puck2

01-12-2009 om 13:49

Bastet

Dank voor je foto, het is niet het boek dat ik voor ogen heb. Onze kinderen geloven niet meer, dus het hulpmiddel van een boekje heb ik niet meer nodig. Ik hoop dat je er een ander blij mee kunt maken. Ondertussen ben ik aan het peinzen welk boek ik nu ook alweer zoek, het was volgens mij een boek voor volwassenen....

Tijgeroog

Tijgeroog

01-12-2009 om 20:30

Puck

Deze misschien? Daar wordt nu ook reclame voor gemaakt, vorig jaar idd ook.
http://www.bol.com/nl/p/boeken/sint/1001004007157683/index.html

Puck2

Puck2

02-12-2009 om 09:38

Tijgeroog

Ja... helemaal super, die bedoelde ik. Ben de reclames ervan dit jaar niet tegengekomen overigens. Kijk te weinig t.v. denk ik.

Aïda

Aïda

02-12-2009 om 14:50

Gemaild

Ik heb je even gemaild

Bastet

Bastet

02-12-2009 om 15:49

Boek is weg!

Groetjes,bastet

Annet

Annet

03-12-2009 om 11:25

Mocht iemand dit boek nog zoeken

rechtstreeks bij de schrijvers is het nog wel te koop. Daar heb ik het zelf ook vandaan.
Ik vond het een erg prettige manier om kind over het geheim te informeren. Er staat veel informatie in op kinderniveau over het ontstaan van Sinterklaas, dat die nu niet meer bestaat als persoon en hoe iedereen meewerkt aan het grote spel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.